وکیل حقوقی در شیراز وکیل دادگستری

ایشان موفق به کسب رتبه 1 آزمون وکالت و رتبه 1 آزمون اختبار شده اند و مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس و مدرک تخصصی روابط موجر و مستاجر از کانون وکلای فارس را در رزومه خود ثبت نموده اند. بهترین وکیل در شیراز کسی است که می تواند در تمام امور کیفری و قضایی به موکلین خود کمک کند و با دلسوزی هر چه بیشتر، کار پرونده ها را پیگیری نماید. در چنین شرایطی است که یک موکل می تواند اعتماد مردم را جلب کند و به عنوان بهترین وکیل از نگاه مردم شناخته شود. با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید.

  • لطفا اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا برای مان کامنت کنید.
  • این بازار ورودی‌های متفاوتی دارد که می‌توانید برای رسیدن به بازار از آن‌ها استفاده کنید.
  • زیرا مشکلات حقوقی جزو آن دسته از مشکلات هستند که به راحتی قابل حل نیست و تعداد قانون و موادی که در قوانین وجود دارد بسیار زیاد است.

برای یافتن بهترین وکیل طلاق شیراز باید به دنبال بهترین وکیل خانواده باشید. داشتن وکیل خوب و یک مشاور حقوقی باتجربه و ماهر برای طلاق در طول جریان یک پرونده حقوقی به خصوص دعاوی خانواده و طلاق با توجه به اینکه در حصول نتیجه به نفع شما قطعاً تاثیر مثبت خواهد گذاشت، از شدت آلام و اثرات سوء آن خواهد کاست. داشتن وکیل خوب طلاق به کمی توجه و دقت و آگاهی و شناخت و البته کمی هم شانس نیاز دارد. در این مقاله برای افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند وکلای مجرب و متخصص را معرفی کردیم. در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی دارند و در چه پرونده هایی می توانند وارد شوند. امیدوارم مطالب گفته شده برای شما مفید باشد و کمک کند وکیل مورد نظرتان را بیابید.

طلاق در ایران

مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند . از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد. با توجه به تقاضای عموم بر معرفی بهترین وکیل در استان فارس، باید عرض شود به طور قطع نمی توان یک وکیل را در تمامی دعاوی بهترین وکیل فارس دانست.

وکیل ضرب و جرح در شیراز

آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند.

بازار وکیل در ردیف آثار تاریخی کشور به شماره ۹۲۴ به ثبت ملی شده است. و در صورتی‌ که پرونده‌های شما بعد از مشاوره نیاز به وکیل نداشته باشد وکلای داپکده به شما اعلام نمایند تا از هزینه‌های هنگفت برای شما جلوگیری کند و مشاوره کامل به شما داده می‌شود تا رفع ابهام توسط وکلا برای شما انجام گردد. چه وکیل در شیراز داشته باشید و چه نداشته باشید باید به طور کلی به این موضوع توجه کنید که خواه ناخواه، گاهی ممکن است اتفاقی رخ دهد که نیاز باشد به مراجع قضایی مراجعه کنید، دلیل آن هم وجود اختلافات است و تا زمانی که اختلاف در بین افراد وجود داشته باشد قطعاً مکتب دستگاه قضا هم فعالیت خواهد داشت. هنگامی که شما دسترسی درست و حسابی به نت ندارید، می توانید در هر زمینه ای که باشد با وکلای شیرازی ما که به صورت 24 ساعته سرحال هستند، تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید.