فروش اقساطی پژو پارس تحویل فوری ۱۴۰۳ | behtarinyab

فروش اقساطی پژو پارس تحویل فوری ۱۴۰۳ | behtarinyab

همانند پارس دوگانه از مدل 92 به بعد با اضافه شدن سنسور عقب و داشبورد جدید عرضه می شود. در حال حاضر فروش اقساطی پارس سال در مجموعه خودرو شاپ برای متقاضیان امکان پذیر است. این خودرو با طول ۴۴۹۸ میلی‌متر، عرض ۱۷۰۴ میلی‌متر و ارتفاع ۱۴۱۰ میلی‌متری، یک خودروی خانوادگی جادار و سایز متوسط محسوب می‌شود که ۱۱۸۵ کیلوگرم وزن دارد و دارای یک صندوق عقب ۴۷۰ لیتری است.

  • اما شما با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس اتومات 1403 که از سوی سایا خودرو عرضه شده است، صاحب سدانی با موتور محبوب تیوفایو خواهید شد که می‌تواند حداکثر 108 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور ایجاد فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای کند.
  • انتخاب خودرو تماما وابسته به نظر شما است و ما تنها می توانیم به عنوان یک مشاور در کنار شما عمل کنیم.
  • اما کسانی که به دنبال خرید اقساطی پژو پارس اتومات هستند، به خوبی میدانند که به علت شباهت‌های خودرو پژو پارس tu5 اتومات به پژو 405 کمتر تعمیرکاری است که از عهده کار برنیاید و رفع نقص احتمالی آن بسیار آسان خواهد بود.

معمولا تحویل خودرو برای مشتری همواره حائز اهمیت بوده و تمامی مشتریان تمایل دارند تا این خودرو را در مدت هر چه کوتاه تری تحویل بگیرند. اما این شرایط فروش اقساطی پارس lx(tu5) را بسیاری از فروشنده ها ندارند و تحویل خودرو را به تعویق می اندازند. سایا خودرو از جمله مجموعه هایی است که تحویل خودرو به صورت آنی را برای مشتریان فراهم کرده است و همین موضوع رضایت مشتریان را در پی داشته است. فروش اقساطی پارس تیوفایو با کمترین پیش پرداخت در سایا خودرو با تحویل فوری همراه است. این را تمام کسانی که قبلا با این مجموعه معامله کرده‌اند به خوبی می‌دانند که مو لای درز زمان تحویل ماشین‌ها از سوی سایا خودرو نمی‌رود. نخستین مزیتی که برای پارس تیوفایو بر شمرده‌اند، ویژگی‌های موتور پر قدرت آن است.

سقوط قیمت سکه در بازار عصرگاهی اولین روز هفته ضرر1/400/000 تومانی خریداران سکه

نصب موتور TU5 روی پارس اتومات به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین پیشرانه‌های تعبیه شده روی خودروهای ایرانی، یک امتیاز محسوب می‌شود. با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس اتومات، مالک خودرویی می‌شوید که موتور آن جز پرقدرت‌ترین و پیچیده‌ترین موتورهای خودرو است. این مقدمات را بیان کردیم که بگوییم فرد یا افرادی که با طرح‌ های فروش اقساطی پژو پارس اتومات صفر مخالف هستند، چشمشان از خاطرات مشتریان دیگر ترسیده است و مشکلشان این است که برای پیدا کردن یک مجموعه معتبر تلاش نکرده‌اند. به همین دلیل است که از ریشه با خرید قسطی مخالفت میکنند، اما قطعا اگر با یک مجموعه معتبر برخورد کنند که سالها در کار عرضه قسطی خودرو باشد و حتی یک مورد نارضایتی هک تا کنون درباره عملکرد آن ثبت نشده باشد، نظرشان تغییر خواهد کرد. اتوماتیک بودن خودرو همواره یک مزیت محسوب میشود و بسیاری از مردم نیز به دنبال خرید خودروهایی هستند که اتومات باشند.

مقایسه طراحی ظاهری تندر 90 با پژو پارس تیوفایو

در طراحی ظاهری اما پارس برگه برنده را در دست دارد و با ظاهری جوان پسند طرفداران زیادی را مجذوب خود می کند. این خودرو از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه به پژو 406 است و فیس لیفت پژو 405 محسوب می شود. در طراحی ظاهری نمی توانیم تفاوت خاصی میان این دو خودرو قائل شویم چرا که عملا کابین پارس همان کابین 405 است و تنها تغییرات جزئی دارد. پژو پارس در قسمت ترمز گیری قطعا در حد استانداردهای جهانی نخواهد بود اما با استفاده از دو ترمز دیسکی عقب و جلو این عملکرد را تا حد زیادی بهبود داده است.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو توسط شرکت سپند خودرو

این موارد باعث شد تا پژوپارس در بین دیگر پژو های موجود در بازار بیشتر خود نمایی کند و سهم کثیری از بازار فروش نقدی خودروها را به خود اختصاص دهد. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که تقریباً همه خودروهای وطنی با آن دست به گریبان هستند، رگلاژ نامناسب درها است. خوشبختانه پژو پارس LX از این مشکل رنج نبرده و هر چهار درب بدون مشکل باز و بسته می شوند.