لیست وکلای استان اصفهان بانک اطلاعات بهترین وکیل های اصفهان تلفن + آدرس-وکیل ترفند

ایشان تا کنون بیش از ۵۰ دوره علمی، آموزشی برگذار کرده اند و به واسطه رشته تحصیلیشان بیشتر تمایل به قبول پرونده در گرایش کیفری من جمله؛ پرونده های قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و… را دارند. مسعود حیدری دارای مدرک دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه دولتی قم بوده و درحال حاضر استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان بوده. در سال 1389 جهت تحصیل حقوق بازرگانی به فرانسه سفر کردم و پس از کسب اعتبارات جهت تکمیل رسالت خود به ایران بازگشتم. اثبات شراکت ، ثبت شرکت ، تغیرات شرکت ، انحلال شرکت ، تایید خروج از شرکت ، اعاده اعتبار شرکت ورشکسته ، الزام به انتقال سهم ، مطالبه سهم الشرکه ، ابطال سهم الشرکه ، ابطال صورتجلسه هیئت مدیره و مجمع عمومی ، انحلال شرکت بازرگانی و …

  • به طوری که نیاز شما با راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل ممکن برطرف خواهد شد.
  • یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند.
  • شهروندان اصفهان می‌توانند از دیگر فعالیت‌های وکیل شاهنگیان، می‌توان به قبول دعاوی جنایی، دعاوی مربوط به امور شهرداری، موجر مستاجر، مطالبه خسارت، اسناد رسمی و تجاری، تملک آپارتمان‌ها، عقود و معاملات، مطالبه وجه و … می‌باشد، که شهروندان اصفهان می‌توانند با اطمینان خاطر به ایشان اعطای وکالت نمایند.
  • دعاوی حقوقی مستقیماٌ در محاکم دادگستری مطرح می شود و دیگر نیازی نیست که به دادسرای عمومی و انقلاب مراجعه کرد بلکه بدواٌ در دادگاه مطرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد.ادامه نوشته…

پیشنهاد ما به شما برای رسیدن به مناسب‌ترین راه‌حل و تصمیم درباره‌ی مسائل حقوقی زندگیتان، مراجعه حضوری نزد مهدی علیجانی، بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، است. در واقع بهتر است برای مسائل مهم و حیاتی زندگی خود زمانی را در نظر بگیرید تا بتوانید عالی‌ترین نتیجه را به دست آورید. برای این کار تنها کافی است از طریق شماره تلفن‌های ذکر شده در صفحه تماس با ما، زمانی را جهت گفت‌و‌گوی حرفه‌ای و حضوری با شایسته‌ترین وکیل اصفهان رزرو کنید. من بهترین وکلا را گرد هم آورده ام تا بتوانیم مسائل حقوقی شما را آن‌طور که باید حل و فصل نمائیم. همچنین بهترین وکیل حقوقی در اصفهان و بهترین وکیل کیفری در اصفهان در موسسه حقوقی حمیدرضا مجیری مشغول فعالیت می‌باشند.

بهترین وکلا در همه زمینه ها

شهر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ایران می باشد و یکی از استان های تاریخی و به عبارتی پایتخت تاریخی ایران است. اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید. دارای تجربه وکالت در دعاوی خانواده( از جمله طلاق توافقی، و کلیه امور مرتبط با دادگاه خانواده، محجورین و دایره سرپرستی). ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید.

دعاوی تجاری

بی تردید اولین و مهمترین گام شروع پرونده شما انتخاب وکیلی باسواد و تجربه کافیست، چرا که دفاع ضعیف و نادرست وکیل در دادگاه و یا عدم فن بیان و انتقال مطلب وی در جلسات دادرسی می تواند نتیجه پرونده را علیه شما برگرداند. وبسایت اصفهان وکیلافتخار دارد که توانسته است ضمن معرفی وکلای مجرب و خبره در استان اصفهان تا کنون پرونده های حقوقی و کیفری بسیاری را با رضایت موکلین به انجام برساند و پاسخگوی سوالات هموطنان عزیز در سایر استان های کشور باشد. وکلای برجسته اصفهان وکیل آماده وکالت و مشاوره در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری (اعم از دعاوی خانواده، طلاق، مهریه، دعاوی تجاری، ملکی، مجله خبری وکیل ثبتی، ارث، سرقت، قتل، قاچاق و مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اینترنتی و …) با هزینه مناسب می باشند. عبارت هایی مانند وکیل خوب در اصفهان ، آدرس وکیل خوب در اصفهان ، شماره تماس وکیل خوب در اصفهان ، حق الوکاله وکیل خوب در اصفهان که جزء عبارت های پر جست و جو در این زمینه در اینترنت هستند ، نشان می دهند که توجه و نیاز مردم به یافتن وکیل خوب در اصفهان به چه میزان است. مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ازجمله وکلای خانم اصفهان هستند که در استان اصفهان به کار وکالت مشغول بوده و در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری به انجام وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان می پردازند.

تا از بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران【سال1401】

پس بهترین کار این است که راه ارتباطی وکیل اصفهان را داشته باشید تا بتوانید در صورت مشکل اضطراری یا حتی مشاوره برای یک تصمیم گیری، یک مشاوره حقوقی اولیه با وکیل اصفهان داشته باشید. موسسه حقوقی در سال 1383 با به کارگیری بهترین وکیل در اصفهان و تیم حقوقی مجرب نسبت به موضوعات تخصصی و قبول وکالت و انجام خدمات حقوقی تشکیل گردید. از مجموعه خدمات ایشان در دفتر وکالت اصفهان ارائه مشاوره و خدمات حقوقی در انواع دعاویحقوقی ، کیفری ، خانواده ، بیمه ، تجاری ، املاک ، ارث ، تعزیرات ، اداره کار ، امور گمرکی و …