وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل-وکیل ترفند

می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید. سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل مجله خبری وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست. برای پیدا کردن بهترین وکیل ابتدا باید متناسب با موضوع پرونده، به جستجوی وکیل پرداخت.

  • وکیل اتفاقی وکیلی است که دانش آموخته حقوق رشته حقوق است ولی هنوز اجازه وکالت ندارد و نتوانسته پروانه وکالت را از کانون وکلا اخذ نماید.
  • شهر تهران به دلیل داشتن جمعیت بالای افراد و هم چنین تعداد بیشتر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد.
  • در زمان گذشته، در دوره‌ی صفویه نایب السلطنه نیز همان وکیل بود و عنوان وکیل‌ الرعایا نیز این‌گونه به وجود آمد.
  • این گروه با اعلام تخصص در امور حقوقی، کیفری و ثبت شرکتها و ثبت علائم تجاری تضمین پیگیری مجدانه و تخصصی در امور ارجاعی را به شما عزیزان میدهد.
  • فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان حقوق و معادل آن، برای شرکت در آزمون وکالت لازم است تا شرایطی را دارا باشند و در واقع آن را رعایت نمایند.

اما در اقتصاد امروزه باید به این نکات توجه داشت که هزینه وکیل نیز جزئی از دغدغه های افراد شده است و برای انتخاب بهترین وکیل اولین معیار انتخاب، داشتن تجربه و سابقه می باشد. بسیاری از وکلا و موسسات حقوقی چند شماره با برای دسترسی عموم قرار می دهند تا مردم بتوانند اول مشکل خود را به صورت تلفنی با مشاورین و وکلای متخصص در میان بگذارند و در صورت لزوم به صورت حضوری به دفتر وکالت مراجعه کنند. در ضمن قبل از این که به انواع وکیل خوب در تهران بپردازیم، باید بدونید که هر وکیلی بعد از اخذ پروانه وکالت صلاحیت دارد که در تمامی پرونده ها ورود کند و اعلام وکالت کند ولی برخی از وکلا به صورت تخصصی کار می کنند و در یک زمینه خاص مشغول به فعالیت می شوند. به برخی از زمینه هایی که وکلا به صورت تخصصی کار می کنند، اشاره می کنیم. شاید بعضی از افراد اطلاع نداشته باشند که مواد مخدر به چه موادی می گویند، در این رابطه باید گفت که به هر ماده ترکیبی یا خالصی که فرد را معتاد یا وابسته کند، مواد مخدر گفته می شود. در پرونده های زیادی دیده شده است که شخص به دلیل عدم آگاهی و دسیسه دیگران به جرم مواد مخدر متهم شده است.

بهترین وکیل طلاق توافقی کرج را با لیست 10تایی بشناسید!!

دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص تهران انتخاب وکیل مناسب تهران را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای تهران و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای تهران از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای تهران که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود .

معمولا شهرت وکلا بی دلیل نیست و وکلایی که در برخی از پرونده‌ها شهرت یافته‌اند، قطعا دارای تجربه و مهارت عالی هستند. بسیاری از وکلا صرفا در یک زمینه بخصوص مشغول به فعالیت هستند و به وکلای موفقی نیز در حوزه کاری خود مبدل شده‌اند و شهرت خوبی نیز پیدا کرده‌اند. وکیل اتفاقی وکیلی است که دانش آموخته حقوق رشته حقوق است ولی هنوز اجازه وکالت ندارد و نتوانسته پروانه وکالت را از کانون وکلا اخذ نماید. اما به طور اتفاقی در جریان دعاوی اشخاص و بستگان و خویشاوندان خود قرار گرفته است.

وکیل قضایی

مهمترین وظیفه و تکلیف اصلی وکلای پایه یک دادگستری این است که بهترین راه را برای موکلین خود در انجام امورات محول شده در نظر بگیرند. سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد.

وکلای متخصص

یک وکیل خیلی خوب و مجرب در تهران باید مصلحت موکل خود را در نظر بگیرد یعنی اگر صلاح موکل در سازش با سمت مقابل است این را بگوید تا موکل بیهوده زمان و هزینه خود را هدر ندهد. شرایط صدور قرار ترک تعقیب 1_جرم از جرایم قابل گذشت باشد.2_پرونده در مرحله دادسرا باشد و کیفرخواست صادر نشده باشد.3_اعلام رضایت شاکی پرونده. وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند.

همانطوز که میدانید وکیل حامی تمامی مظلومین است و از حق و حقوق موکل خود در دادگاه دفاع می نماید اما هیچکسی از حق وکیل دفاع نمی کند و به عبارتی حمایتگر رسمی ندارد و همچنین در برخی از پرونده ها، متاسفانه نهادهای حاکمیتی و قوه قضاییه و حتی بعضا موکل پرونده، وکیل خود را مورد حمله و هجمه قرار می دهد. لازم است بدانید که وفق با ماده 2 قانون مجازات اسلامی کشور ایران جرائم کیفری به این روش تعریف شده اند. هر نوع رفتار و عملی اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن جرم مجازات کیفری تعیین شده.