وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل

سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. مشاوره حقوقی و تخصصی بیشتر وکلای محترم با پرداخت هزینه است.

  • از سنگین ترین و مهم ترین دعاوی می باشند که مجازات های سنگینی را برای مجرم به همراه خواهد داشت داشتن یک وکیل کیفری در تهران الزامی است.
  • در چنین حالتی مالک باوکیل تخصصی شهرداریتماس گرفته و از وی طلب راهنمایی و رفع مشکلات خود را خواهد نمود.
  • شما می توانید حسب مورد بر اساس نیاز خود از بین آنها انتخاب کنید.
  • در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند.
  • 2 – ارائه گزارش پرونده به موکل در مراحل مختلف دادرسی به صورت منظم.

تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری تهران در طی مراحل طلاق در مدت زمان کوتاه که مقتضای رسیدگی دادگاه های خانواده است به صورت کاملا قانونی شما را یاری می کنند. غرب تهران یکی از پرجمعیت ترین و شلوغ ترین مناطق تهران می باشد. با وجود ترافیک و وسعت زیاد شهر تهران اگر قرار باشد ساکنین هر منطقه برای دریافت خدمات به مناطق دیگر بروند دچار مشکل می شوند. با زندگی های مدرن و پیشرفته که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است بسیاری از امور را می توان از خانه نیز پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست. خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت تهران که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد.

گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. به همین دلیل تیم وکلای گروه آریا دادیار این امکان را فراهم نموده است که به راحتی بتوانید وکیل متخصص در پرونده خود را پیدا کنید و به راحتی با ایشان قرارداد وکالت به امضا برسانید.

بهترین وکیل ملکی تهران را با لیست 5تایی بشناسید!!!

علاوه براین خوب است با دیگران مشورت کنید و حتما به سراغ وکلایی بروید که در حیطه مربوط به پرونده شما خبره و با تجربه باشند. فراموش نکنید که سن یا جنسیت وکیل تاثیری در میزان موفقیت و تبحر او ندارد. آن‌چه که مهم است دانش، تجربه، تسلط به قانون و رویه قضایی و حسن خلق و مسئولیت‌پذیری است. ممکن است شما در هر یک از موارد و دعاوی مربوط به ثبت احوال نیازمند برخورداری از خدمات حقوقی باشید. در این موارد،وکیل ثبت احوال در گروه ما به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران آمادگی انجام خدمات حقوقی را دارد. همیشه بهتر است برای حل مشکلات حقوقی از بهترین وکیل تهران کمک گرفت تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی و کیفری را حل نماید در کوتاه ترین زمان رای را به نفع شما اخذ نماید.

بنیان وکلای دادحامی

در خصوص ملک واملاک بسیاری از موارد وجود دارد که تخصص بالای یک وکیل دعاوی ملکی را می طلبد، برای مثال مواردی چون دعوای مطالبه حق کسب و پیشه در خصوص اموال اجاره ای و تصرف اموال عدوانی در خصوص پس گرفتن ملک مالک، حق سرقفلی و بسیاری دیگر از موارد پیچیده ی قانونی که بایستی از یک وکیل در این امور کمک گرفت. در زمان گذشته، در دوره‌ی صفویه نایب السلطنه نیز همان وکیل بود و عنوان وکیل‌ الرعایا نیز این‌گونه به وجود آمد. همچنین در اصل ۳۵ قانونی اساسی جمهوری اسلامی ایران به این موضوع اشاره شده است که در کلیه‌ی دادگاه‌ها، طرفین دادگاه این حق را دارند که برای خود وکیلی انتخاب نمایند و در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند، دادگاه برای آن‌ها وکیلی را مقدر می‌فرماید. برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد. سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود. هر کدام از این موارد، دارای شرایط قانونی متفاوتی داره که وکیل در تهران باید به آن تسلط داشته باشد تا به راحتی بتونه حق موکلش رو بگیره.

این مجموعه (وکیل پایه یک) با استفاده از جدیدترین متد و با تکیه بر دانش فنی موفق به فعالیت به عنوان بزرگترین و موفق ترین مرکز مشاوره حقوقی، مشاوره حقوقی و پذیرش کلیه پرونده های حقوقی و کیفری توسط مجرب ترین وکلای کلیدی قوه قضائیه شده است. با توجه به گستردگی موضوعات مختلف حقوقی و کیفری و ثبتی، وکیل پایه یک دادگستری با اخذ و انجام امور خاص به تدریج در زمینه خاص تبحر پیدا نموده و در صورت رجوع موکل به دفتر وکیل در زمینه همان تخصص وکیل امکان پیروزی در زمینه مشکلات پیش آمده بسیار افزایش خواهد یافت. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد. کسی است که در خصوص مسائل حقوقی در مراجع قضایی و هم چنین غیر قضایی اقدام می کند.

مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد. به عنوان نمونه، یکی از موکلانم به نام سارا که قصد جدا شدن از همسرش رو داشت. بعد از این که روند قانونی نحوه جدا شدن را بهش گفتم.، یک اضطراب خاصی درصورت موکلم مشاهده کردم.

شهر تهران به دلیل داشتن جمعیت بالای افراد و هم چنین تعداد بیشتر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد. وکلای تهران به دلیل جمعیت بالای افراد و پرونده های بیشتر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از میزان تجربه ی بالاتری برخوردار هستند. از خصوصیات یک وکیل مورد اعتماد میتوان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز در پروسه پیگیری پرونده، اشاره کرد. توجه داشته باشید که پرونده شما توسط تیم گروه وکلای یعقوبی بررسی و نتیجه پیشروی در پرونده به اطلاع شما خواهد رسید. سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد و اگر پرونده راه حلی داشته پذیرفته می شود. 12- تهیه و تنظیم قراردادهای حقوقی در شرکتهای مختلف / حضور در محاکم کیفری و حقوقی و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی / وصول مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی/ اخذ آراء قضایی و مختومه نمودن پرونده های حقوقی و کیفری/ به ترهین نمودن اسناد (مال مرهونه) به نفع اشخاص حقوقی.

بهتر است سعی کنیم از مدت‌ها قبل یا از ابتدای رسیدن به سن قانونی یک وکیل خوب و زبده در تهران برای مشورت در امور حقوقی خود پیدا کنیم. می‌توانیم برای انتخاب وکیل از خانواده و دوستان و کسانی در اطرافیانمان که کارهای حقوقی انجام داده‌اند استفاده کنیم. اگر در خانواده و دوستان شما شخصی هست که دانشجوی حقوق بوده و یا تحصیلات حقوقی دارد می‌تواند به شما در انتخاب وکیل و پیدا کردن شماره وکیل در تهران کمک کند.