وکیل پایه یک دادگستری مشهد وکیل طلاق توافقی مشهد طلاق توافقی در 7 روز-وکیل ترفند

این نوع وکالت معمولا شامل امور مالی و اداری موکل مانند خرید، فروش یا پرداخت هزینه خانواده می‌شود. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند. از اینکه سایت وکیل پایتخت در انتخاب وکیل مشهد برای شما موثر بود، خرسندیم. بابت تهیه این لیست از اسامی وکلای برتر مشهد به عنوان یک شهروند مشهدی از شما ممنونم.

  • سند جعلی چیست؟ جعل سند به معنی ایجاد نوشته سند مهر و امضاء افراد رسمی و غیررسمی ایجاد تغییر در سند (خراشیدن، قلم بردن، الحاق، محو، اثبات یا تاخیر سند نسبت‌به تاریخ حقیقی و…) بدون اجازه صاحب سند می‌باشد.
  • در صورت تمایل به تماس با گروه وکلای دادورزان صلح و سازش می توانید از شماره زیر استفاده کنید.
  • فقط احساس میکنم اسم برخی از وکیل های خوب مشهد را جا انداختید، شهر ما وکیل های خوب زیادی دارد.
  • شهرستان مشهد با بیش از سه میلیون جمعیت و به عنوان دومین شهر پهناور ایران دارای وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی می باشد.
  • پیدا کردن یکی از وکیل خوبکه در موضوع پرونده شما متخصص و مجرب باشد، تاثیر زیادی بر موفقیت پرونده شما دارد.

سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است. بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. مطمئنا انتخاب مجله خبری وکیل بهترین وکیل مشهد در میان تعداد بیشماری وکیل که در این شهر مشغول به وکالت هستند کاری سخت و پیچیده خواهد بود. مشهد یکی از شهرهای بزرگ است که جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند بنابراین طبیعی است که مردم در زمینه های مختلفی به وکیل نیاز داشته باشند. به همین سبب در این مقاله سعی کرده ایم وکیل خوب در مشهد این شهر را معرفی کنیم تا آشنایی کاملی با آن ها داشته باشید.

دعاوی حقوقی

آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند. وکالت از مشاغل ضروری هر اجتماعی می باشد، هر کجا که انسان ها باهم تعاملات فراوانی دارند وجود وکیل برای جلوگیری از هرگونه دعاوی حقوقی و کیفری الزامی می باشد. مراجعه به وکیل حقوقی مشهد باعث می گردد که تا وکیل پایه یک دادگستری به پشتوانه توانایی علمی خویش و با بهره گیری از تجربه و سابقه کاری در طرح انواع دادخواست ها و دفاع از دعوای حقوقی، تمامی الزامات قانونی را مورد توجه قرار دهد و از این طریق نتیجه مطلب موکلین را تضمین نمائید. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است.

وکیل پرونده‌های کیفری و دادگاه انقلاب در مشهد

هزینه شکایت از پزشک در ۱۴۰۱ اگر بخواهیم هزینه شکایت از پزشک را از نخستین گام تا به انتخاب برای شما پاسخ دهیم بایددو فرض داشتن وکیل و نداشتن آن را از یکدیگر تفکیک نماییم لذا ابتدا فرض نخست نداشتن وکیل را برای شما توضیح می‌دهیم هزینه شکایت از پزشک در معنای کلی آن… با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. در صورت تایید اعسار زوج از طرف دادگاه، با حضور زوج و زوجه و شاهدان دادگاه اقدام به تقسیط مهریه می‌کند و در صورتی که زوج توانایی پرداخت میزان اعلامی ‌از سوی دادگاه را نداشته باشد بازداشت می‌شود. راه سوم استفاده از شهود است، این در صورتی است که خود شخص اقرار به این موضوع کرده باشد و یا در زمان وقوع این موضوع شاهدانی حضور داشته باشند که حاضر به شهادت در دادگاه باشند. راه اول آزمایش DNA است، این آزمایش نسبیت را از نظر ژنتیکی بررسی می‌کند و صحت آن کاملا تایید شده و درصد خطا در آن کم است، اگرچه از نظر کارشناسان مذهبی این مسئله زمانی مورد تایید است که برای قاضی ثابت شده باشد که ادعای نسبت صحت دارد، برخی از کارشناسان نیز این راه را کاملا باطل می‌دانند.

دسته: وکیل حقوقی در مشهد

همچنین وکیل ابراهیمی مهر، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است. آقای عباس شفیعی از وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در شهر مشهد هستند. دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند.