وکیل شیراز ، بهترین وکیل شیراز ، مرجع وکلای شیراز-وکیل ترفند

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

  • تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد.
  • اگر به دنبال شماره تلفن وکیل در شهر شیراز هستید در لیست بالا می توانید اسامی بسیاری از وکیل های شهر شیراز به همراه شماره تلفنهای آنها را مشاهده نمایید در پایین نام هر یک از وکیل ها شماره تلفن آن درج شده است.
  • به کسانی که وظایف حقوقی خود را به وکیل محول می کنند موکل می گویند که طی یک حق الوکاله ای که وکیل درخواست می کند، پرونده خود را به او واگذار می کنند.
  • ایشان موفق به دریافت پرونده های بسیاری در دعاوی خانواده، حقوقی و ملکی شده اند و آن ها را با موفقیت حل کرده اند.
  • با این حال وکلا معمولا پرونده‌هایی را قبول می‌کنند که در حوزه تخصص و مهارت آنهاست.

وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید. خانم کیانی از وکلای پایه یک دادگستری شیراز و دارای 11 سال سابقه در حوزه وکالت می باشند. ایشان موفق به دریافت پرونده های بسیاری در دعاوی خانواده، حقوقی و ملکی شده اند و آن ها را با موفقیت حل کرده اند.

سرکار خانم ماهزاده بهادری وکیل پایه یک دادگستری

به گزارش وکلاپرس بر اساس برخی اطلاعات واصله، طی امروز و دیروز هشت وکیل دادگستری در شهر شیراز بازداشت شده‌اند. وکلاپرس- از روز گذشته خبر بازداشت تعدادی از وکلای دادگستری در شهر شیراز در حال مخابره است. کافیست بر روی تخصص مورد نظر خود کلیک کرده تا وکلای مربوط به آن را مشاهده نموده و با انتخاب هر وکیل، اطلاعات ایشان از قبیل آدرس و شماره تماس نمایش داده خواهد شد. در مواردی که اشخاص برای دفاع از حق خود و پیشبرد پرونده نیاز به یک فرد حقوقی داشته باشند اما پول و شرایط کافی برای پیدا کرد وکیل نداشته باشند با تشخیص از طرف دادگاه یا تشخیص کمسیون معاضدت کانون وکلا وکیلی به صورت رایگان برای دفاع از حقوق فرد در نظر گرفته می شود. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا کلیک کنید. ۰۹۱۷۱۱۶۷۶۶۴در ابتدای تماس بفرماایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرد تا وکیل متحرم پاسخگو شما باشد. ۰۹۱۷۳۱۰۹۴۰۲در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخ گوی شما باشد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز【آپدیت1401】

مسئولیت رویدادهای معرفی شده در وب سایت شیراز رویداد به عهده برگزار کنندگان رویدادها می باشد. بهترین وکیل‌های شیراز با مهارت و تخصص بالا، می‌توانند به شما در هر یک از حوزه‌های زیر کمک کنند. باید تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را در اختیار وکیل قرار دهد، همکاری های لازم را برای پیشرفت پرونده انجام دهد و تمام جزئیات پرونده را بدون پنهان کاری به وکیل توضیح دهد. چرا باید وکیل داشته باشیم؟همانطور که وقتی مریض می شویم به دکتر مراجعه می کنیم، مسائل حقوقی را نیز باید به وکیل شیراز واگذار کنیم.

معمولا افراد عادی اطلاعات خوب و دقیقی از مباحث و پیچ و خم های قانونی و قضایی ندارند و بالطبع نمی توانند اقدامات درست و لازم را در موقعیت مناسب برای رسیدن به موفقیت انجام دهند. به همین دلیل در رفت و آمد ها به دادگاه ها و دادسرا ها، وجود یک فرد متخصص، خبره و مجرب در زمینه امور حقوقی و کیفری و قضایی الزامی می باشد. پیدا کردن وکیل در شیراز کار سختی نمی‌باشد اما این‌که بهترین وکیل در زمینه مشکل خود را پیدا کنید کاری مشکل‌تر می‌باشد و نیاز می‌باشد که ویژگی و خصوصیات وکیل را در نظر گرفت. در ابتدای تماس ،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگو شما باشد. ۰۹۱۷۳۰۳۹۴۶۰در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرفه سامانه وکیل نوین تماس گرفتید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگوی شما باشد. ۰۹۱۷۹۶۷۸۰۰۱ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرفه سامانه وکیل نوین تماس گرفتید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگوی شما باشد.

هر یک از اشخاص به فراخور مناسبات همگانی خود دچار برخی مشکلات و گره های حقوقی می شوند. برای حل این مشکلات و گشودن گره ها لازم است تا افرادی باشند که به عنوان راهنما و مشاور برای هر یک از ما عمل کنند. در ضلع جنوبی چهار سوق در موازات با بازار ترکش دوزها بازار دیگری قرار دارد که مدخل آن در جلوی سر در مسجد وکیل است و به بازار شمشیرگرها شهرت دارد. همچنین هر وکیل، با توجه به شرایط و سختی کار میزان حق الوکاله خود را تعیین می کند و این میزان می تواند متغیر باشد، بنابراین گاهی پیش می آید که متقاضی توانایی پرداخت هزینه وکالت را ندارد، بنابراین طبق قانون و براساس ماده 35 در قانون اسلامی، هر فرد می تواند از یک وکیل رایگان یا به اصطلاح تسخیری استفاده کند، بدون اینکه بخواهد هزینه ای پرداخت کند. وکیل رایگان یا تسخیری وظیفه دارد تا تمامی خدمات مربوط به وکالت را به صورت رایگان برای موکلش انجام دهد. از این وکیل در مواردی استفاده می شود که فرد به صورت معمولی با پرداخت هزینه بخواهد از فردی به عنوان حقوق دان اد جهت انجام روال پرونده و پیگیری موارد به او کمک کند.

دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند. اگر فردی تحصیلات خود را در رشته حقوق گذرانده باشد اما موفق به دریافت پروانه وکالت نشده باشد،می تواند به افراد مختلف مشاوره دهد.این افراد اغلب از نزدیکان و آشنایان هستند.به همین دلیل به آن وکیل اتفاقی گفته می شود.

بدین معنی که برای گرفتن حق الوکاله اطمینان صد در صد کذب به موکلش نمی دهد. به زوجه و زوج بودن و یا پیر و جوان بودن وکیلی توجه معین نداشته باشید. همواره توجه داشته باشید که سالخوردگی و سن بالا سبب بر خبرت کافی و جوانی سبب بی تجربگی او نیست. مخدر به ماده خالص (ساده) و یا ترکیبی گفته می‌شود مجله خبری وکیل که مصرف آن موجب اعتیاد و وابستگی مصرف به آن ماده گردیده و اثرات بسیار نامطلوب جسمی و روانی بر روی فرد می‌گذارد. طبق ماده 4 قانون مبارزه با مواد مخدر، فروش، وارد و صادر کردن و تولید و توزیع تریاک، شیره، چرس و بنگ و.. به مقدار بیش از 5 کیلوگرم مجازات اعدام و مصادره اموال را خواهد داشت.