وکیل سایا مرجع بهترین وکیل های ایران و تهران در همه حوزه ها

طبق بند تصویب شده در قوانین جمهوری اسلامی، ایثارگران و حتی افرادی بسیجی به دلیل عدم توان مالی میتوانند وکیل حمایتی اخذ کنند، این وکلا به اصطلاح رایگان هستند. این وکلا بنا به تشخیص قاضی در اختیار موکلان قرار میگیرند، زمانی که یک موکل به دلایل متفاوت امکان اخذ وکیل را ندارد، قاضی در جهت دفاع از حقوق موکل یک وکیل معاضدتی برای او انتخاب میکند. در ابتدا وکیل را تعریف میکنیم، این کلمه به معنای آن است که امور قانونی خویش را به یک شخص حقوق دان واگذار نمائیم، به این دلیل میبایست پرونده حقوقی را به این عزیزان بسپاریم چرا که آنان دارای هوش قانونی، تجربه و مهارت های کامل میباشند، بدین جهت در سریعترین زمان ممکن میتوانند ما را به حقمان برسانند. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل.

بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند. این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد. وکیل سایا با بیش از ۵۰۰ وکیل مجرب و حرفه ای در همه حوزه های حقوقی و کیفری همکاری دارد. در مرحله اول شما می بایست با ما تماس حاصل نموده و مشکل یا مساله خودتان را مطرح نمایید.

  • وکیل در ایران باید به این موضوع دقت داشته باشد که هیچگاه نباید در امور تحقیقات و کسب اطلاعات مداخله کند و وظیفه ی اصلی او برای دفاع از متهم هنگامی آغاز می شود که تحقیقات به طور کامل خاتمه یافته باشد و نیاز باشد تا دفاعیه های خود را به محضر دادگاه ارائه دهد و دیگر مراحل دادرسی پرونده را طی کند.
  • وکلای مجموعه دادنیک توانایی انجام انواع پرونده‌های حقوقی، ملکی، کیفری را به صورت تخصصی دارند.
  • وبسایت ایران وکیل با هدف تسهیل یافتن وکیل در سراسر ایران فعالیت خود را آغاز نمود.
  • چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند.
  • آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند.
  • در این قسمت می فهرست وکلای بهترین شههای ایران را ملاحظه می نمایید.

برای مثال فردی که خارج از کشور زندگی می‌کند و قصد دارد خرید، فروش، رهن، اجاره ملک در ایران را انجام دهد. وکلای متخصص این زمینه که در موسسه دادنیک فعالیت می‌کنند، می‌توانند طی یک جلسه آنلاین به صورت کامل شما را راهنمایی کنند. نکته شایان ذکر در مورد تخلف وکلای دادگستری از آیین نامه های انضباطی، ارتباط این قبیل تخلفات با ارکان دعوی مربوط به مسئولیت مدنی وکیل است. به عبارت دیگر باید دید آیا با اثبات تخلف انتظامی وکیل، شاکی شکایت انتظامی میتواند مانند موردی که در ماده ۹ قانون آیین دادرسی کیفری پیش بینی شده است، به تبع محکومیت انتظامی، مطالبه ضرر و زیان مادی و معنوی نماید.

در بیانیه وکلا با تأکید بر این که مسئله امضاکنندگان، تأمین «آزادی و عدالت قضایی» ا‌ست همچنین گفته شده که «خیزش شهروندان ایران، خیزشی برای حقوق و بازگشت به حکومت قانون است». برای ثبت نام و ورود آدرس سایت mikhak.mfa.gov.irرا در مرورگر دستگاه خود جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سامانه میخک، گزینه ” ورود به سامانه ” را انتخابی کرده و سپس، اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. قطعا در چنین مواردی بهترین راه حل در اختیار گرفتن یک وکیل خوب و کاربلد در دعاوی ملکی است. آسانترین روش طلاق، طلاق توافقی است که زن و شوهر بر سر مسائل مهمی مانند مهریه و حضانت فرزند به توافق می رسند و بعد از انجام مراحل دادگاهی طلاق در دفتر ثبت طلاق جاری و ثبت می شود. از آنجایی که بر اساس قانون حق طلاق با مرد است اگر دادخواست طلاق از طرف مرد باشد مراحل طلاق راحت تر خواهد بود اما برای جاری شدن طلاق مرد باید تمامی حق و حقوق قانونی زن را از قبل مهریه، نفقه، اجرت المثل و در شرایطی حق التنصیف را پرداخت کند. دعاوی خانواده یکی از گسترده ترین مسائل حقوقی است که مواردی همچون طلاق، ازدواج، فسخ نکاح، حضانت، مهریه، نفقه، اجرت المثل و … در آن مطرح می شود.

وکیل اثبات مالکیت با سند عادی ✔️ |【بالاترین درصد موفقیت✔️】

ولی حقیقت این است مفاهیم قانون دارای پیچیدگی های بسیار زیادی می باشند . با رشد جمعیت و پیشرفت تکنولوژی، قوانین نیز متقابلا پیچیده تر می شوند. همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد و نتوان اهمیت کاری انان را انکار کرد.

ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. سلام.شما میتونید در صورتی که از وکیل خود راضی نباشید وکیل را طی یک لایحه عزل نمایید.چون وکالت از عقود جایز هست و هرکدام از طرفین میتوانند در صورت تمایل عقد وکالت را برهم بزنند.وکیل حق استعفا در پرونده را دارد و موکل هم حق عزل وکیل خود را دارد. وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند. ابتدا می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان حقوقی دادنیک بپرسید و شرایط پرونده خود را برای ایشان توضیح دهید.

وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست. حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد. موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده است و در قانون اساسی نیز در فصل سوم یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده‌است و از اصل چهل و چهار مستثنی است. شایع ترین دعاوی کیفری کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، ضرب و جرح عمدی، ترک انفاق و… میباشد که با طرح شکایت در دادسرای محل وقوع جرم اقامه و پیگیری میشود. این دفتر حقوقی با تجربه بالا در طرح شکایت کیفری و پیگیری آن از ناحیه شاکی و دفاع از متهمان که به ناحق در معرض اتهام میباشند، ضامن موفقیت شما در پرونده های کیفری خواهد بود.

بهترین وکیل در ایران

فردی که هزاران کیلومتر از کشور دور است قطعا این دغدغه را خواهد داشت که بهترین وکیل طلاق در ایران را چگونه پیدا کند. هر کسی بنابر شرایط زندگی اش از جمله مسائل کاری، خانوادگی، درمانی و … ممکن است مدتی را در خارج از کشور اقامت داشته باشد و احتمال اینکه نتواند سال ها به داخل کشور برگردد وجود دارد اما هرگز نمی تواند نسبت به مسائل حقوقی در داخل کشور بی تفاوت باشد. حق ‌الوکاله بهترین وکیل تابع قرارداد و یا تعرفه ی قانونی است؛ البته برخی معیارها نیز در میزان حق الوکاله تأثیر دارد؛ مانند حسن شهرت و اعتبار وکیل، تحصیلات تکمیلی او و پیچیدگی پرونده و غیره.

متاسفانه یکی از ویژگی زندگی در این قرن، وجود دغدغه ها و اضطراب و نگرانی می باشد . که در این رشته ها تحصیل کرده اند و کسب مهارت و تجربه داشته اند، رشته ی حقوق نیز در کشور ما یکی از رشته های پربازده و پر طرفداری میباشد که افراد بسیار زیادی آن را برای تحصیل انتخاب میکنند . اما تنها تعدادی محدود از این دانش آموختگان دارای مهارت و تجربه کافی می باشند و می توانند مدیریت پرونده های حقوقی مختلف را بر عهده گیرند و در این مسیر پیشرفت کنند، بنابراین انتخاب وکیل در ایران جز مواردی میباشد که نیاز به دقت و تحقیق فراوان دارد و نمی توان بدون تحقیق و بررسی دست به انتخاب زد.