وکیل خوب در تهران 09120336862 بهترین وکیل در تهران وکیل زبده

زیرا، وسعت پرونده های قضایی در محاکم به گونه ای است که یک وکیل نمی تواند در همه موضوعات تخصص و تبحر و مهم تر اینکه تجربه داشته باشد. گروه وکلای یعقوبی بر این نکته تاکید دارند که وکالت فردی را بپذیرند که حقی مشروع و قانونی برای وی متصور است در غیر اینصورت پرونده توسط وکیل پذیرفته نخواهد شد. همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد. زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات می پردازیم.

  • به همین دلیل پیدا کردن بهترین وکیل و وکیل متخصص بسیار کار سختی است.
  • البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست.
  • وکلای دادگستری دارای مجوز رسمی از کانون وکلا معمولا دانش، تجربه و تبحر بالایی دارند و با توجه به مراحل گزینش استاندارد، قابلیت اعتماد بیشتری به آنها وجود دارد.

بیشترین سرمایه گذاری ایرانیان از قدیم در حوزه ی ملکی بوده است، در تهران نیز با توجه به هزینه های بالای ملک ممکن است فردی تمام سرمایه و پس انداز خود را در یک معامله ی اشتباه از دست بدهد، به همین دلیل وکیل های ملکی در تهران اماده ی کمک به شما هستند. پیشنهاد میشود قبل از انجام هرگونه معامله ی ملکی با وکیل مشورت کنید تا سرمایه تان را از دست ندهید اما اگر به مشکل خورده اید و به دنبال وکیل هستید ، وکیل ملکی خوب در تهران بسیار است که میتواند به شما کمک کند. به تمام دارایی های غیر منقول در ردیف ملک قرار قرار گرفته باشد ملک گفته می شود. شما باید بدانید که در دعاوی ملکی و در دفاع از خویش در برابر اتهامات باید یک سری نکات و قواعد را رعایت نمایید تا بتوانید از حق خودتان دفاع نمایید. به دلیل اهمیت بالای پرونده های حقوقی مرتبط با امور ملکی جای هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد و باید دقت زیادی به خرج دهید.

امور خانواده

بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد. در این خصوص لازم به ذکر است افرادی که دارای پروانه وکالت در دادگاه هستند، حتی در مواردی که فقط مدرک لیسانس حقوق دریافت کرده باشند، می توانند وکالت قانونی افراد را در کلیه امور و دعاوی قضایی داشته باشند. این محدودیت‌ها باعث می‌شود که وکیل پایه دو دادگستری در بسیاری از مواقع نتواند از شما دفاع کند بنابراین وکالت دادن به وکیل پایه یک دادگستری که اجازه ورود و حضور در همه پرونده‌ها و همه محاکم حقوقی و کیفری و … را دارد می‌تواند خیال شما را از مسائل حقوقی راحت کند. در برخی مواقع ( در مورد وکلای ماده 187 ) لازم است زمانی از گرفتن پروانه پایه دو گذشته باشد تا امکان شرکت در امتحان نهایی به وکلا داده شود و با قبولی در آن آزمون پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت کنند.

سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دعاوی حقوقی وقتی مطرح خواهند شد که افراد بخواهند یا قصد داشته باشند که برای جبران خسارات های ناشی از نقض حقوق خویش دعوای حقوقی را اقامه نمایند. امروزه در جوامع ما بخش انبوهی از دعاوی که در کشور ایران مطرح خواهند شد در زمینه حقوقی می باشند. اما هنگامی که ما به صورت تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی وارد این پروسه شویم با مسائل ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی خواهد شد.

وکیل بانکی

ین موارد از مهم ترین دعاوی و رشته های وکالت در موضوعات مختلف هستند که شما با توجه به مورد تقاضای خود باید بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران را در آن زمینه انتخاب کنید. یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل در تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به موضوع پرونده است. علاوه بر این او باید نسبت به قوانین و مقررات مربوطه، آراء وحدت رویه و رویه مرسوم در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد. با همه‌ی این تفاصیل، وقتی از وکیل دادگستری سخن می گوییم، عموما منظور ما وکلایی است که هر فردی که مشکل حقوقی دارد می تواند به او مراجعه کند و با امضای قرارداد، او را مشاور و وکیل خود در امور حقوقی یا پرونده‌های دادگاهیش کند. این افراد یا کانون وکلای دادگستری پروانه گرفته‌اند یا از مرکز مشاوران قوه قضاییه. بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و … پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد.

و پایه یک دادگستری تهران فعالیت خود را در بخش های تخصصی سرعت بخشیده است. هم اکنون وکلای متعددی در حوزه های تخصصی با این گروه همکاری می نمایند. همیشه برای حل مشکلات حقوقی باید یک وکیل خوب انتخاب کنید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی، کیفری، خانواده، بانکی و… را حل نماید و در اولین فرصت رای را به نفع موکل خود اخذ کند. از مهم ترین ویژگی های وکیل خوب، متعهد بودن اوست و زمانی دفاع از فردی را قبول می کند باید ان را در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود.

آقای مهدی ملکی

بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد. این نکته را به یاد داشته باشید که موفقیت شانسی نیست مخصوصا در حوزه وکالت که جزء به جزء مهم است. شما می توانید با رعایت کردن دو گزینه مهم هزینه و تجربه از خدمات وکیل پایه یک دادگستری یا بهترین وکیل تهران بهره مند شوید.