وکیل ایرانی ملک و وکیل ملکی تهران و وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور، آمریکا نیویورک کالیفرنیا شهر لس آنجلس و شیکاگو و سایر شهرهای آمریکادر ایران محسن رستگار وکیل پایه یک دادگستری تهران اجرای حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی-وکیل ترفند

این دعاوی با طرح دادخواست در دفتر خدمات قضایی شروع و با ارجاع به دادگاه حقوقی پیگیری میگردد. این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد. در هر امری نیاز به دریافت تجربه از سوی یک متخصص است چرا که متخصصان به واسطه ی تجربیات خود به راه و چاه حوزه تخصص خود اشراف کامل دارند در نتیجه استفاده از یک وکیل پایه یک دادگستری در اوامر حقوقی، درصد موفقیت در پرونده های حقوقی‌تان را تا ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داد. همانطور که رشته های مختلف در ایران دارای متخصصان زیادی می باشند . که در این رشته ها تحصیل کرده اند و کسب مهارت و تجربه داشته اند، رشته ی حقوق نیز در کشور ما یکی از رشته های پربازده و پر طرفداری میباشد که افراد بسیار زیادی آن را برای تحصیل انتخاب میکنند . اما تنها تعدادی محدود از این دانش آموختگان دارای مهارت و تجربه کافی می باشند و می توانند مدیریت پرونده های حقوقی مختلف را بر عهده گیرند و در این مسیر پیشرفت کنند، بنابراین انتخاب وکیل در ایران جز مواردی میباشد که نیاز به دقت و تحقیق فراوان دارد و نمی توان بدون تحقیق و بررسی دست به انتخاب زد.

به همین سبب بهترین وکیل بایست به بهترین شکل و در کوتاه ترین وقت اجرا دهد تا موکل بتواند به او اطمینان کند. گاهی وقت ها بعضی از اشخاص محتمل از غفلت یک سری اشخاص سوء استفاده کنند و خود را وکیل و یا بهترین وکیل ایران معارفه کنند و پول های زیادی را به عنوان حق الوکاله از انان دریافت کنند. بهترین وکیل ایران کسی است راز دار اسرار موکل خود باشد و ان قدر در رفتار خود حرفه ای عمل کند که موکل بی اصلا خجالتی همه ی اسرار و سوال ها پرونده را با او در بین بگذارد. وکلا در ابتدا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با وی گفتگو نموده تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده اطلاع یابند. وکیل مربوطه باید تمام تلاش خود را در جهت احیای حقوق موکل خویش به جا آورد. هرگونه سهل انکاری از جانب وکیل که منجر به بروز خساراتی به موکل گردد موجب بروز صدمات سنگین شده و مسئولیت و عهده دار آن، وکیل خواهد بود.

  • لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت.
  • در صورتی که نیاز به خدمات وکیل در ایران دارید، از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.
  • اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند.
  • ما از اطلاعات شما تنها در جهت بهبود کالاهای خود استفاده می کنیم و آن هارا با هیچ شخص یا سامانه ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت.
  • وکلای دادنیک به صورت تخصصی در حوزه انواع امور حقوقی، ایرانیان خارج از کشور فعالیت می‌کنند.

ایشان پرونده های مشهور سیاسی و اقتصادی بسیار زیادی را انجام داده است و موفق به کسب دهها پرونده حقوقی در زمینه های مختلف بوده است. آقای سید محمود علیزاده طباطبایی جزو بهترین وکلا در ایران توسط مردم شناخته شده است و به گفته ی افرادی که سابقه کار با ایشان را داشته اند، او با قلبش از موکل دفاع می کند نه با پولی که دریافت می کند، بنابراین او همچنان مورد تحسین و اعتماد مردم می باشد. قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم. تا به الان از آقای آبادی 8 مقاله در مجلات معتبر ایرانی به چاپ رسیده است.

وکالت آنلاین جامع ترین وب سایت اطلاع رسانی حقوقی کشور می باشد که با عضویت ده ها هزاروکیل دادگستری در سراسر ایران خدمات حقوقی به متقاضیان ارائه می نماید. وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید. شما هم می توانید جهت مشاوره حقوقی ابتدایی با بهترین وکیل ایران با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و در صورت تمایل به دادن پرونده به گروه وکلای آریا دادیار به دفتر ما مراجعه کنید. بهترین وکیل ایران بر مبنای حق ‌الوکاله ای که از موکلین دریافت می نماید، باید مالیات و سهم کانون وکلا را پرداخت نماید.

سفیر اسرائیل در سازمان ملل: کشورهای حامی دموکراسی باید به فکر اخراج سفیران ایران باشند

بدون‌شک از اهمیت و ضرورت حضور وکیل در انواع پرونده‌های قضایی و حقوقی مطلع هستید. ساکنین خارج از کشور با انتخاب یک وکیل در ایران می‌توانند در وقت خود صرفه‌جویی کنند. با حضور وکیل، موکل بدون سردرگمی می‌تواند روند پرونده خود را پیش برد، آیا می‌دانید این وکیل ایرانی در چه پرونده‌هایی کمک حال خواهد بود؟ در ادامه انواع پرونده‌هایی که به حضور وکیل نیاز دارند را برای شما نام می‌بریم.

امور ملکی ایرانیان خارج از کشور

آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. ایشان سه دوره عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز بوده اند. از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند. تنها دو راه برای وکالت دادن ایرانیان خارج از کشور، به مجله خبری وکیل وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از یکی از این دو طریق به وکیل پایه یک دادگستری وکالت دهید. شما باید اطلاعات خود را در این سامانه وارد کرده و احراز هویت را انجام دهید.

حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

گاهی موکل توان مالی برای اخذ وکیل جهت دفاع از پرونده خود را ندارد، به همین دلیل قانون گذار دستور میدهد تا وکیلی به رایگان در اختیار وی قرار گیرد. موکلان در برخی شرایط بنا به نیاز خویش قصد دارند وکلایی اخذ کنند تا به آن ها در روند پرونده شان کمک کنند، به این وکلا، وکلای انتخابی میگویند. از همین بابت در هر کشوری نهاد یا کانونی‌هایی از وکیلان حقوق بشر وجود دارد. وکیل مدافع حقوق بشر نمایندۀ حقوق اولیۀ انسانی، از سازمان ملل در هر کشوری است که به مقابله با حکومت‌های حاکم بر هر سرزمین، مبنی بر احقاق حق ملت در قبال حکومت، می‌باشد. وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است. همین امر مؤید اهمیت آن و قرار داشتن در زمره حقوق اولیه و اساسی بشر در یک جامعه انسانی است.