وکیل اصفهان وکیل خوب در اصفهان بهترین وکیل اصفهان موسسه حقوقی حمید بابایی-وکیل ترفند

اما در صورتی که نیاز به راهنمایی و جزئی‌نگری بیشتری دارید، مشورت مستقیم با بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان را فراموش نکنید. مهدی علیجانی به عنوان وکیل حقوقی و کیفری پس از سال‌ها مطالعه‌ی دانش قضایی، چندین سال پیاپی معلوماتش را مشاوره‌های حقوقی و دادگاه‌ها به اثبات رسانده است. وی پس از کسب تجربیات و افتخاراتی ارزشمند با رعایت اخلاق حرفه‌ای، به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری در نگاه مردم اصفهان شناخته شده است. با همکاری با موسسات حقوقی مختلف و کانون وکلای اصفهان و … به کسب تجارب پرداختم تا به هدفم که بهترین وکیل اصفهان شدن است برسم. حمیدرضا مجیری وکیل خوب در اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد، با ۱۵ سال سابقه کار وکالت، که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت نموده و برای پیشبرد پرونده های حقوقی،کیفری،خانوادگی و ثبتی خود در شهر اصفهان و هر کجای کشور هستید.

محمدامین شاهنگیان، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی، با 13 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت، به دلیل آگاهی و تخصص بالا نسبت به امور قضایی، فن بیان و برخورد عالی و همچنین با خلق و خوی پسندیده و مردم پسند توانسته است به عنوان یک وکیل نمونه و خبره در بین مردم اصفهان شناخته شود. از سوابق شاهنگیان می‌توان به وکیل دفتر حمایت ایثارگران، جانبازان و ضابطین بسیج، عضو سابق شورای حل اختلاف، کارآموز قضایی از طرف دانشگاه به مدت یکسال و… اشاره کرد. با وکیل شاهنگیان شما می‌توانید درست‌ترین راهکار قانونی را برای پرونده‌های حقوقی خود یافته و بدون اتلاف وقت به نتیجه مطلوب خود برسید. انتخاب بهترین وکیل در اصفهان، مهمترین دغدغه کسانی است که در اصفهان با یک مشکل حقوقی مواجه شده‌اند.

حال اگر شخصی مال خود را به دیگری بفروشد و سند آن را انتقال ندهد، یا آن که در معامله مواردی را به دروغ بیان کرده باشد، طرف مقابل می‌تواند علیه او طرح دعوی کند. همچنین دعاوی حقوقی مروبط به اموال و املاک شامل موارد دیگری نیز می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مهدی علیجانی، بهترین وکیل ملکی اصفهان، مراجعه کنید. به منظور پیدا کردن وکیل با تجربه در اصفهان، می توانید از لیست ارائه شده در بخش های قبل، وکیل مورد نظر خود را در اصفهانانتخاب کرده و پیش از مراجعه به دفتر وکالت وی، طی تماس تلفنی از میزان سابقه شغلی او اطمینان حاصل نمایید.

هستید ، با اطمینان به حسن سابقه و عملکرد خانم مریم پارسا می توانید با ایشان تماس بگیرید. ایشان در حرفه وکالت سابقه ای نزدیک به 20 سال دارند و متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، اسناد رسمی، عادی و تجاری می باشند. همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است.

  • ولی در صورتی که از این طریق امکان رسیدگی به مشکلتان وجود نداشته باشد، آن‌ها مشاوره تلفنی یا حضوری را به شما پیشنهاد خواهند داد.
  • کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است.
  • در امور مالیاتی ما به شما کمک می‌کنیم که بدون نیاز به فرار مالیاتی و یا نقض قوانین از نابود شدن سرمایه هایتان جلوگیری کنید.
  • ما به عنوان یک موسسه حقوقی، از میان وکلای پایه یک دادگستری این کلان شهر، مهدی علیجانی را به عنوان بهترین وکیل اصفهان به شما معرفی می‌کنیم.

از آنجا که جستجو و انتخابوکیل، فرآیندی زمان بر و در عین حال حساس می باشد، در این مقاله، سعی نموده ایم تابانک اطلاعات بهترین وکیل های استان اصفهان شامل تلفن و آدرسآنها را برای متقاضیان آن گردآوری نماییم. بنابراین در این مقاله، ابتدا، به معرفیلیست وکلای کانون وکلا اصفهانپرداخته، سپسلیست وکلا قوه قضاییه اصفهانرا ارائه نموده و در پایان، مهم ترین نکات مربوط بهمشاوره انتخاب وکیل در استان اصفهانرا توضیح می دهیم. به نماینده یک شخص حقیقی یا حقوقی، در مسائل حقوقی، وکیل حقوقی گفته می شود. وکالت دعاوی حقوقی تخصصی است که حوضه های بسیار زیادی را در بر میگیرد که مهاجرت، خانواده، امور شرکت ها و دعاوی ملکی، از مهم ترین موارد آنها می باشد.

دعاوی تجاری

به دلیل گذراندن دوره های تخصصی در زمینه قرارداد ها و شرکت ها و پرونده های ثبتی و املاک و بعضا در زمینه های کیفری و جنایی نیز مشغول به فعالیت می باشند. دعاوی حقوقی ( ازجمله امور حسبی تحریر و تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث، مطالبه ثمن و اسناد تجاری ، ابطال قرارداد و وجه التزام سنگین و همچنین امور مرتبط قراردادها مانند الزام به انجام تعهدات قراردادی). فروش مال غیر خیانت در امانت جعل و استفاده از سند مجعول و همچنین پرونده های متعدد ثبت من جمله تقاضای صدور اجراییه پیگیری و انجام مزایده دارای سابقه می باشد و اینگونه دعاوی را به تیم حقوقی ایشان ارجاع نمایید. اگه شما هم سابقه همکاری با این وکلا رو داشتید، خوش حال میشم نظرتون رو برام بنویسید، شاید بتونیم در حل یه مشکل از یه هم وطن اصفهانیمون یا هرکسی که در اصفهان نیاز به وکیل داره و نمیدونه کدوم وکیل جزو بهترین ها هست، کمک کرده باشیم. پیدا کردن بهترین وکیل در شهر بزرگ اصفهان، اولین قدم برای به جریان انداختن یک پرونده است. شهر اصفهان یکی از کلانشهرهای کشور ایران می باشد و از طرفی مرکز استان اصفهان می باشد.

انواع استعلامات انلاین ثبتی در اصفهان

یک سایت خوب جهت ثبت آگهی وکیل های اصفهان سایت هزار وکیل به نشانی HezarVakil.ir می باشد این سایت روزانه هزاران فرد را که به وکیل یا موسسه حقوقی نیاز دارند به وکیل ها و موسسات حقوقی اصفهان معرفی می کند. میزان حق الوکاله یک وکیل خوب در اصفهان و یا سایر شهرها به نوع پرونده و پیچیدگی های آن بستگی دارد. همچنین یک وکیل خبره در اصفهان با داشتن خلق و خوی خوب باعث می شود تا مراجعه مجله خبری وکیل کنندگانش در هنگام مشاوره، به او اعتماد کنند و تمام مسائل و مشکلات حقوقی و یا خصوصی ترین مسائل را با او در میان بگذارند. یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند. از اسنادی که در روابط حرفه‌ای کاربرد فراوانی دارند، دادن چک یا سفته به جای وجه نقد است.

قبول وکالت در زمینه دعاوی حقوقی، امور حقوقی شرکت ها، امور ثبتی، نوشتن قراردادها، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده و…

در حال حاضر،وکلای پایه یکدر کشور ما به دو گروهوکلای کانون وکلا دادگستری و وکلای قوه قضاییهتقسیم می شوند. همچنین، هر کدام از این گروه ازوکلا، با توجه به شهر کانون یا مرکز صادرکننده پروانهوکالت، حق انجاموکالتدر شهر خاصی را دارند. در این میان هستند افرادی که تمایل دارندوکیلمورد نظر خود را از شهر خاصی انتخاب نمایند، به عنوان مثال فردی که دارای پرونده در یکی از مجتمع های قضاییاصفهانمی باشد، اصولا ترجیح می دهد تاوکیلخود را نیز از میانوکلای استان اصفهانانتخاب نماید. اگرچه هنگامی که شخصی پروانه وکالت را دریافت می کند می تواند در تمام زمینه ها مانند حقوق خانواده، کیفری، تجاری، ملکی و …