مفتول ارماتور بندی، سیم ارماتور بندی خرید و فروش ، قیمت سیم آرماتوربندی، مفتول کالا | fouladgostar

مفتول ارماتور بندی، سیم ارماتور بندی خرید و فروش ، قیمت سیم آرماتوربندی، مفتول کالا | fouladgostar

به هرحال سیم سیاه را باید یک عنصر اصلی در صنعت و عمران دانست، حتی مواردی پیش می‌آید که شما نیاز به مفتول پیدا خواهید کرد و از آن برای بستن چیزی استفاده می‌کنید. با داشتن یک انبردست ساده و سیم، خودتان می‌توانید شگفتی زیادی همانند آن چه که در این مقاله گفته شد، درست کنید و به درآمد برسید. برای این کار پس از اینکه دو عدد میلگرد را روی هم قرار دادند، سیم سیاه را از زیر میلگرد پایینی رد می‌کنند. سپس از کنار میلگرد بالایی عبور داده و دو انتها را بهم وصل می‌کنند (تقریبا مشابه بستن کروات می‌باشد). اما با این حال در پروژه‌های بزرگتر، این عمل طاقت فرساتر می‌شود.

  • همان طور که می‌دانید، استفاده از بتن بدون هیچ ابزار دیگری، چندان مناسب نیست.
  • در بازار بیشتر مفتول با قطر ۱.۵ میلمیتر نرم به مفتول آرماتوربندی معروف است.
  • این نوع در یک سری از دستگاه‌ها، تحت عملیات کشش و حرارت قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است در مقایسه با انواع گره ها، این روش بسیار مناسب بوده و میلگردها را به خوبی تثبیت می‌کند. مفتول سیاه را می توان یک محصول مادر جهت تولید محصولات دیگر محسوب کرد . کاربرد دارد و از همین روی از پرطرفدارترین و پر مصرف ترین محصولات صنایع مفتولی محسوب می شود . همچنین از بیرون زدن مقاطع طولی که بر اثر کمان کردن دچار این حالت می شوند، جلوگیری خواهد کرد. از دیگر موارد استفاده از میلگرد در ساختمان سازی به صورت سنجاقی، خرک، راستا، رکابی و ادکا است که هر یک نحوه اجزا و کاربرد خاص خود را خواهند داشت.

انواع گره‌های متداول مفتول های آرماتور بندی برای بستن دو میلگرد به یکدیگر:

به طور کلی این فرآیند در مراحل ابتدایی ساختمان‌سازی یعنی فوندانسیون سقف و ستون استفاده می‌شود. در این بین لازم است میلگردها با استفاده از محصولی محکم شده و لغزش نداشته باشند. بنابراین خرید و فروش سیم آرماتوربندی در زمینه ساختمان‌سازی امری مهم بوده و لازم است صورت گیرد. از نمونه‌های پر فروش مفتول سیاه می‌توان به سیم آرماتوربندی، مفتول نجاری یا سیم قالب‌بندی اشاره کرد. پیش از انجام عملیات بتن ریزی ساختمان ها لازم است میلگرد های فولادی در جای خود ثابت شوند تا در هنگام عملیات بتن ریزی از فولاد گستر کیانی یکدیگر گسیخته نشوند.

علت استفاده از سیم مفتول آرماتوربندی

به همین دلیل بازرگانی آراد آهن بر آن شد که با نوشتن مقاله‌ی به صورت تخصصی عوامل مؤثر بر قیمت و فروش سیم سیاه  مفتولی 1.5 و 2.5 را مورد بررسی قرار دهد. سیم مفتول آرماتوربندی یکی از کاربردی‌ترین محصولات فلزی موجود در بازار است که بسیاری از صنایع فعلی وابستگی بالایی به این کالای پر مصرف دارند. یکی از انواع سیم مفتول موجود، سیم مفتول آرماتوربندی است، همان‌طور که از نام آن پیداست بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان‌سازی دارد. در این روش میلگرد و خاموت‌ها با آرایش مشخص کنار یک دیگر قرار می‌گیرند.

انواع سیم مفتول سیاه از نظر ضخامت

ویدئو مربوط به نحوه تولید مفتول سیاه یا همان سیم آرماتوربندی(قالب بندی) با هدف درک بهتر شما از فرایند تولید این محصول درج شده است. به علت نوسانات لحظه ای قیمت در بازار، لطفاً جهت دریافت قیمت سیم مفتول آرماتور بندی(سیاه) و انواع سایر سیم های نازک و ضخیم مفتولی، با دفتر فروش تماس حاصل فرمایید؛ جدول زیر شامل لیست قیمت در شروع امروز است. در حال حاضر مفتول سایز‌ها و اندازه‌های مختلف تولید و در بازار ارائه می‌شوند. از این رو شما می‌توانید یکی از آن‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.