لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】

ایشان وکالت پرونده سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکالت دعاوی تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی را بر عهده داشته اند. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. دکتر روحانی سابقه عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای مازندران را در کارنامه خود دارد و پس از ورود به کانون وکلای مرکز، آرای ایشان در ادوار ۲۹ الی ۳۱ به ترتیب ۶۶۶، ۹۷۸ و ۱۴۱۷ رای می‌باشد و این سیر صعودی نشان‌دهنده محبوبیت ایشان در بین وکلا می‌باشد و همچنین ریاست بر دانشگاه کانون وکلا را در دوره ۳۰ عهده‌دار بودند.

از آن گذشته مبحث دفاع از عدالت است که وکیل مدافع با آن سر و کار دارد. در واقع وکیل مدافع عدالت است در برابر آنچه به ناحق و بی عدالتی صورت گرفته است. همین وجۀ عدالت خواهیِ وکیل است که پرچم عدالت را همیشه سفید به رنگ صلح نگاه می‌دارد. وکیل مدافع داگستری، زمانی که به کانون وکلا وارد می‌شود نخستین امری که به او گوشزد می‌شود استقلال این نهاد است که در راستای عدالت‌خواهی ملزم به جریان است. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید.

  • دکتر روحانی سابقه عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای مازندران را در کارنامه خود دارد و پس از ورود به کانون وکلای مرکز، آرای ایشان در ادوار ۲۹ الی ۳۱ به ترتیب ۶۶۶، ۹۷۸ و ۱۴۱۷ رای می‌باشد و این سیر صعودی نشان‌دهنده محبوبیت ایشان در بین وکلا می‌باشد و همچنین ریاست بر دانشگاه کانون وکلا را در دوره ۳۰ عهده‌دار بودند.
  • حساسیت زیاد این پرونده ها، دقت و تخصص بالای وکیل را می طلبد که بتواند به طور کامل از حقوق موکل خویش دفاع کرده و کوچکترین ضرری بر وی وارد نشود.
  • چنانچه شهر مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد از منوی بالا جهت دریافت بهترین نتایج جستجوی وکیل بر اساس شهر استفاده کنید.
  • اما کارآموز وکالت یا وکیل پایه دو فردی است که در حال گذراندن دوره کارآموزی نزد وکیل سرپرست است و در صورتی که صلاحیت علمی و عملی کافی را داشته باشد و در آزمون اختبار قبول شود موفق به دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری می شود.
  • در زمان صفویان نایب السلطنه را وکیل میگفتند و عنوان وکیل الرعایا هم از همین‌ جا امده است.

همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند. متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است. واقعیت امر آن است که روز وکیل مدافع، صرفاً مربوط به وکلای دادگستری و کسانی که امر مهم و خطیر دفاع از مردم را در محاکم و مراجع اداری به عهده خواهند گرفت، نبوده؛ بلکه این روز مربوط به کل جامعه است. وکلای دادگستری که این راه را انتخاب کرده و عنوان وزین اما مملو از مسئولیت را برای خود انتخاب کرده، به‌درستی و به‌طور دقیق از مشکلات و سختی‌های آن اطلاع داشته و تمامی مرارت‌های آن را به جان خریده؛ اما چون باور دارند که حلاوت احقاق حق همه تلخی‌ها و خستگی‌ها را از بین می‌برد نسبت به‌درستی راهی که انتخاب کرده ایمان راسخ دارند.

انجام دادن هر کاری پاداش یا مجازاتی دارد که در دعاوی کیفری مجرم به مجازات می رسد. از این رو پرونده کیفری دارای اهمیت است و یک اشتباه ممکن است مجازات جبران ناپذیری را شامل حال مجرم کند. یکی دیگر از دعاوی که زیاد در داخل کشور مطرح می شود و هر روز پرونده هایی در ارتباط با آن در مراجع قضایی مطرح می شود دعاوی ملکی است. خوب همیشه در هر صنفی پیدا کردن بهترین ها کار سختی است اما معمولا شاخص هایی برای پیدا کردن بهترین ها وجود دارد.

وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد میشود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده میشوند. در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود. بهترین وکیل ایران بر مبنای حق ‌الوکاله ای که از موکلین دریافت می نماید، باید مالیات و سهم کانون وکلا را پرداخت نماید. به این منظور وکیل باید بر وکالت ‌نامه، تمبر مالیاتی الصاق نماید که این تمبر، مبنای مالیات در اداره ی مالیات است. وکیل باید در هر مرحله از دادرسی تمبر آن مرحله را به وکالت نامه الصاق نماید. به دستمزدی که بهترین وکیل ایران در صورت قبول وکالت و پیگیری پرونده در مراجع قضایی از موکل خود دریافت می کند، حق ‌الوکاله گفته می شود.

مرجانه فشنگچی [وکیل پایه یک دادگستری]

ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران و عضو کانون وکلای مرکز می‌باشند. ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد.

دریافت نوبت مشاوره حضوری

چندین تقدیرنامه و لوح سپاس از دانشگاه علامه طباطبایی، شهید بهشتی، مفید، مرکز داوری منطقه ای تهران، انجمن سلامت خانواده ایران و … به دست آورده اند. از سوابق کاری ایشان می توان به مواردی همچون استادیار و دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، ریاست دروس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران، نماینده تام الااختیار دانشکده در شورای کتاب شهید بهشتی تهران بوده اند. تمامیه وکلای این موسسه به صورت تخصصی در پرونده های حقوقی فعالیت میکنند و همین موضوع باعث شده که بیشتر موکلان از وکلای موسسه آسایش گستران راضی باشند.

موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری میپردازند و در هر حوزه‌ای میتوانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. همانطور که به ان اشاره شد برای دادن وکالت به وکیل در پرونده های حقوقی و کیفری و برقراری ارتباط با شماره واتساپ وکیل در ایران پیشنهاد می شود گروه وکلای دیوان سالار را انتخاب کنید. بهترین وکیل در امور کیفری، یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه دعاوی کیفری از جمله کلاهبرداری، فروش مال غیر، جعل اسناد و غیره فعالیت می‌ کند.

دفتر حقوقی بین الملل

وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را تعیین می کند تا از طرف او اقدام کند با انعقاد قرارداد وکالت وکیل و مشتری در برابر یکدیگر حقوق و تعهداتی دارند از روابط حقوقی وظایف و مسولیت های متقابل برخوردارند . مهم این ویژگی یک وکیل خوب امانت است در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین پی است بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غیر ممکن اجتناب نماید . با کمک وکیل آنلاین شما می تواند از تمام خدمات یک یوکی پایه یک دادگستری به صورت غیر حضوری بهرمند شوند. بی شک یک وکیل متخصص می تواند به خوبی شما را در امور قضایی و هرجایی که نیازمند به درک صحیح قوانین داشته باشید کمک شایانی کند.

نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید.