لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】

در مسائل حقوقی کوچک ترین کار ممکن است به نفع و یا حتی ضرر فرد شود پس حتما به یکوکیل حرفه ای و موفق حقوقیمراجعه کنید و مشورت های لازم را از او بگیرید. یک مسئله ی مهم دیگری که وجود دارد این است که اگر شما به هر دلیلی با وکیل خانم راحت تر هستید و بهتر می توانید با او صحبت کنید باید ازمشاوره حقوقی با بهترین وکیل زن در تهراناستفاده کنید و کار خود را پیش ببرید. اگر در شهر تهران به دنبال وکیل حقوقی هستید و با جستجوی وکیل در تهران از طریق موارد بالا موفق به پیدا کردن وکیل مورد نظر خود نشده‌اید، پیشنهاد می‌شود به کانون وکلای دادگستری مرکز مراجعه نمایید. فعالیت ما همه دعاوی حقوقی و کیفری در امور خانواده ، ملک ، مالیات ، ثبت شرکت ، انحصار وراثت ، امور حسبی ، ثبت احوال ، تغییر جنسیت و …. در ذیل فقط به برخی امور تخصصی در گروه “ملکی اداری” که این وکلا در آن مشغول فعالیت می باشند اشاره می گردد. در صورت علاقه می توانید ضمن مطالعه مقالات این سایت با دانش و تخصص وکلای ما بیشتر آشنا شوید.

یکی از مهمترین دعاوی خانواده پرونده های طلاق است چه طلاق توافقی و چه طلاق از طرف دو طرف، که واضح است با توجه به این که در قانون، طلاق به دست زوج است گرفتن طلاق از جانب زن، بسیار دشوار محسوب می شود. بهترین وکیل تهران در حامیان عدالت می تواند سیر طلاق را با توجه به تجربه و آشنایی با رویه دادگاه برای شما همراه کند. و در نهایت بروز پرونده‌ی دعوی شود و حتی پس از ان نیز بدون داشتنوکیلو مشورت با آن فرضا روند چندماه را چند سال طی کنید و حتی به نتیجه نرسید، پس وجودوکیلرا ضروری بدانید و از حرفه‌ای بودن او نیز مطلع شوید. تفاوتی ندارد که از شرق یا غرب و شمال و یا جنوب تهران باشید هنگامی که با مشکلی مواجه شده‌اید و یا قبل از انعقاد هر قراردادی با وکلای مجرب ما مشورت کنید. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد.

  • به همین علت تیم وکلای وکیل پایه یک این امکان را فراهم کرده است که به راحتی وکیلی متخصص در پرونده شما پیدا کرده و به راحتی با او قرارداد ببندید.
  • خیلی از ما شاید فکر کنیم مراجعه به وکیل فقط هنگام مسائل و رخدادهای خاص در پرونده‌های پیچیده‌ی قضایی ضرورت دارد، اما بد نیست بدانیم حتی برای ساده‌ترین مسائل مثل عقد یک قرارداد یا امضای یک فقره چک مدت دار بهتر است با یک وکیل مشورت کنیم.برای بدست اوردن شماره تلفن وکیل در تهران کافیست با ما در میان باشید.
  • در برخی موارد ممکن است افراد توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشند.
  • شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید.

به طلاقی گفته می شود که زن و شوهر با تفاهم و توافق در مورد مشکلات و مسائل مهم زندگی خود، از یکدیگر جدا می شوند. برای انجام و طی نمودن مراحل طلاق توافقی شرایطی وجود دارد که باید صورت پذیرد. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاك مناسبی برای تحقیق نیستند.

وکیل پایه یک دادگستری  :

افرادی که با پرونده‌های مختلف کیفری برخورد، دارند از دو طریق می‌توانند به انتخاب وکیل کیفری اقدام نمایند. بهترین وکیل سریع ترین راه و بهترین راه همچنین کم هزینه ترین روش را به موکیل خود معرفی می کند. بهترین وکیل شخصی است که هرروز نسبت به قوانین کشور بروز باشد.

لیست وکیل های سایر تخصص ها در استان تهران

بنابراین وکیل طلاق نسبت به سایر وکلا تسلط بهتری بر قوانین خانواده دارد. تحقیق و تفحص كنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوكاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید كه پرونده ای كه گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با كفایت وی بسپارید. تیم حرفه ای و متخصص صلح صدرا دارای خدمات حقوقی همچون درخواست وکیل حقوقی، رزرو مشاوره حضوری یا تلفنی، فرم درخواست تنظیم قرارداد و … می‌باشد. هزینه حق الوکاله وکیل در تهران بسته به عنوان پرونده و روند و ارزش ملک ممکن است متفاوت باشد. و حق الوکاله وکلای مختلف بر اساس موضوعات مختلف متفاوت است.

عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید. چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن. خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره.

چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم. وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. ببین یکی از مهم ترین هنرای وکالت سر زبون داشتنش هست ، وقتی شما به دفتر وکیل مراجعه میکنید و وکیل شروع به صحبت کردن میکنه شما حواستونو جمع کنین ، دقت داشته باشین که صدای وکیل یک نواخت نباشه.

دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند.