لیست وکلای اصفهان وکیل اصفهان وکیل پایه یک دادگستری دادراه

در ادامه این مقاله به ویژگی های وکلای خوب در اصفهان و مهارت های یک وکیل خوب خواهیم پرداخت. همچنین با توجه به پیشرفت تکنولوژی، پیچیدگی پرونده های قضایی به میزان قابل توجهی افزایش یافته و در بسیاری از موارد موضوعات بسیار تخصصی است و اگر وکلا در این امور تخصص و تجربه کافی را نداشته باشند، نمی توانند به خوبی از حقوق موکل خود دفاع کنند. مواردی مانند جرایم رایانه‌ای، حقوق سایبری، حقوق اینترنت اشیا، حق چاپ و ثبت اختراع، مسائل حقوقی استارت‌آپ‌ها نیز از جمله مواردی هستند که نیاز به متخصص بودن وکلا را برجسته می‌کنند. پس با مطرح کردن سوال خود در زیر مطلب مربوط به مسئله‌ی حقوقیتان، منتظر پاسخ بمانید.

  • پس آینده فرد متهم به دست قانون سپرده شده و وکیل متهم وظیفه دارد که به بهترین نحو، احقاق حق موکل خود را عملی کند.
  • ابتدا به دنبال وکیل پایه یک دادگستری باشید، در مراحل بعدی وکیلی که امانت دار، صادق، با سابقه و دارای اطلاعات کامل در خصوص پرونده شما باشد را انتخاب کنید.
  • امیدوارم تونسته باشم شما را در انتخابوکیل در اصفهانیاری کرده باشم.
  • مسعود حیدری دارای مدرک دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه دولتی قم بوده و درحال حاضر استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان بوده.

بعضی از پرونده ها دارای جنبه های عاطفی است، بنابراین صبوری در برابر ناملایمات نیاز می باشد. تخصص در موضوعات شفاف از مباحث آیین دادرسی کیفری و آیین دادرسی حقوقی. قانون مدنی در ماده ۱۱۷۴ برای هر یک از والدین بعد از طلاق،حق ملاقات طفلرا در نظر گرفته است. پدر و مادر در مورد زمان و مکان و جزئیات ملاقات طفل می توانند با یکدیگر توافق نمایند. اما در صورت عدم توافق طرفین، دادگاه خانواده می تواند با حکم عادلانه، جزئیات ملاقات فرزند را تعیین نماید.

تماس با دادراه

میثم ولی زاده، وکیل دادگستری اصفهان، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی بوده و به صورت تخصصی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، مالی و داوری را به بهترین شکل در مورد موکلین خود به پایان رسانده و جز بهترین وکلای اصفهان می باشد. با میثم ولی زاده، وارد دعاوی دادگاه، خریدهای سنگین و قرادادهای مهم شوید تا ضریب خطای خود را صفر کنید. شهروندان اصفهانی برای دعاوی امور حقوقی، کیفری، ملکی، دعاوی ارث و میراث، مشاوره و تنظیم لوایح دفاعیه، دادخواست و شکواییه، اظهارنامه و کلیه امور اسناد تجاری و بازرگانی، اقرارنامه و وکالتنامه بخشش مهر و دین، تنظیم قراردادهای مالی و … به وکیل ولی زاده اعطای وکالت نمایند. آقای محمد تقی فقیهی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان و وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشدکه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و جزء یکی از بهترین و موفق ترین وکلای اصفهان می باشند. خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند.

وکالت در امور کیفری

وقتی واقعاً گوش‌های خود را باز می‌کنید، احتمالاً خواهید فهمید که افراد حتی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به شما اطلاعات می‌دهند. گوش دادن به صحبت‌های موکلان، گوش دادن به صحبت‌های شاهدان، استماع مشاوره مخالف و گوش دادن به دادگاه می‌تواند تفاوت بین برنده شدن و باختن پرونده باشد. وکلای عالی همه اطلاعات مربوطه را از این طریق می‌گیرند، آن را موشکافی کرده و برنامه عملیاتی ایجادمی‌کنند.

وکیل برای توهین و افترا

• مهم‌ترین مهارتی که یک وکیل خوب باید داشته باشد این است که توانایی خوبی در سخنوری و فن بیان داشته باشد و بتواند به خوبی دیگران را متقاعد کند. اگر مهریه زوجه از نوع مال کلی باشد این دین بر ذمه‌ی زوج قرار می گیرد و به محض اینکه زوجه آن را طلب کند باید پرداخت کند. اما همواره شاهد این هستیم که در زمینه اختلافات بسیاری وجود دارد در نتیجه مراجعه به وکیل مهریه اصفهان می تواند بسیار موثر باشد.

توضیح دادیم که چطور می توانید بهترین وکیل را انتخاب کنید و گفتیم که میزان حق الوکاله وکلای اصفهان به چه مواردی بستگی دارد. امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید، اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا برای ما کامنت نمایید. ایشان در حرفه وکالت سابقه ای نزدیک به 20 سال دارند و متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، اسناد رسمی، عادی و تجاری می باشند. همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است.

همچنین چنین وکیلی باید نسبت به نظریات خود نیز نگاهی نقادانه داشته باشد و نقاط ضعف آن را بشناسد تا بتواند مانع از آن شود که طرف مقابل در دعوی استدلال های او را زیر سوال ببرد. از همین جهت است که ما می گوییم مهم‌ترین ویژگی یک وکیل تخصص او است، چون یک وکیل متخصص که اطلاعات و تحصیلات بالاتری دارد، بهتر می تواند موکل خود را در آن زمینه تخصصی راهنمایی کند. در نتیجه بهتر است زمانی که به دنبال یک وکیل برای پرونده‌ی خود هستد حتما به سطح تحصیلات و زمینه‌ی تخصص او توجه نمایید. در حقیقت جدای از هزینه مشاوره، وکیل مبلغی را از شما میگیرد که برای پیگیری پرونده های شما و هزینه هایی که باید در دادگاه پرداخت شود لازم است. وقتی مشکلی دارید و می خواهید به دادگاه بروید و از حقوق خود دفاع کنید، ممکن است نیاز به وکیل داشته باشید.