لیست قیمت کناف Tel:02188622312 گچ برگ کناف ,گچبرگ کناف ,پروفیل کناف ,سازه کناف ,سازه سقف کناف ,پنل کناف ,قیمت پنل کناف,گچ برگ باتیس,قیمت پنل باتیس,فروش باتیس,نمایندگی باتیس,کی پلاس,پانل کی پلاس,قیمت کی پلاس,قیمت پانل MR,قیمت پانل RG,قیمت F47,اجرای کناف,اجرای سقف کناف,فروش کی پلاس,نماینده کناف | panelgachikanaf

لیست قیمت کناف Tel:02188622312 گچ برگ کناف ,گچبرگ کناف ,پروفیل کناف ,سازه کناف ,سازه سقف کناف ,پنل کناف ,قیمت پنل کناف,گچ برگ باتیس,قیمت پنل باتیس,فروش باتیس,نمایندگی باتیس,کی پلاس,پانل کی پلاس,قیمت کی پلاس,قیمت پانل MR,قیمت پانل RG,قیمت F47,اجرای کناف,اجرای سقف کناف,فروش کی پلاس,نماینده کناف | panelgachikanaf

در کناف ایران سازه‌ها با وزن و باله‌های استاندارد اروپا تولید می‌شوند. در کناف ایران معمولا از 2 نوع ورق پروفیل گالوانیزه 50 و 60 برای تولید سازه‌ها استفاده می‌شود. در این راستا شرکت آرین برج رادمان عاملیت کناف در اصفهان با مدیریت مهندس مجتبی محقق و تیم کناف کاران برجسته خود تنها متریال کناف ایران را عرضه و اجرا می‌نماید و از کناف‌های متفرقه هیچگونه استفاده‌ای نمی‌شود.

  • اینگچ برگ ها دارای روکش سبز با مهر آبی کناف در پشت آن‌ها می‌باشند.
  • که به مرور زمان تولید آن بسیار گسترش یافت و طی چندین سال گذشته، واحد تولید آن در ایران، تحت برند کناف راه اندازی گردید.
  • قیمت کناف از دو بخش ملزومات کناف شامل گچبرگ و سازه و همچنین نصب کناف محاسبه میشود.
  • پانل کناف معادل پانل RG کناف میباشد و در دسته گچبرگ معمولی کناف طبقه بندی میشود که نسبت به آب و رطوبت حساس است.

به این دلیل که برای اجرای دیوار به پروفیل های مخصوص استاد و رانر نیاز است. همچنین دیوار کناف در دو نوع دیوار تک و دیوار دوبل یا پارتیشن ساخته میشود. معمولاً فضای مابین دو گچ برگ کناف در دیوار دوبل 9.5 سانتیمتر است و برای عایق کردن دیوار از پشم سنگ یا عایق مخصوص استفاده میشود. کناف در دکوراسیون ساختمان به عنوان سقف نور مخفی و تی وی باکس نیز استفاده فراوان دارد. قیمت گذاری سقف کناف و دیوار کناف بر حسب متر مربع و قیمت دور باکس بر اساس متر طول محاسبه میشود. کناف نام تجاری کارخانه سازنده گچ برگ در کشور آلمان است که البته امروزه پانل کناف در ایران نیز تولید میشود.

مشکلات کناف متفرقه یا محصولات متفرقه چیست؟

در ادامه به انواع پانل و صفحات کناف در طول و ضخامت های مختلف پرداخته ایم. این امکان وجود دارد که سقف کناف را به صورت ساده یا به شکل های مختلف دکوراتیو اجرا panelgachikanaf.com نمود. نمونه های امروزی سقف های کاذب کناف هستند که روز به روز استفاده از آنها بیشتر شده تا جایی که امروزه کمتر خانه را می توانید پیدا کنید که از سقف های کناف بی بهره باشند. صفحات روکشدار گچی ساده صفحات روکشداری هستند ،که سطح و لبه طولی آن ها با کاغذ محکمی پوشیده شده است.

پانل روکش دار گچی

پانل کناف از مواد اولیه گچ فرآوری شده تولید میشود و در شرایطی که در معرض رطوبت و در مجاورت آب به میزان زیاد باشد کارایی ندارد. در صورتی که حجم رطوبت و آب کم باشد میتوان از پانل ضد رطوبت کناف یا پانل MR استفاده کرد اما در غیر این صورت باید از پانل بوردکس و یا آکوآپنل و یا انواع پانل فایبر سمنت برد که پایه سیمانی هستند استفاده شود. جهت راهنمایی بیشتر و مشاوره در مورد انواع پانل مطابق با نیاز پروژه از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

انواع گچبرگ

قیمت پانل کناف به روز را هر روز می توانید از پرشین کناف دریافت نمائید پشیبانی پرشین کناف به صورت روزانه قیمت ورق کناف را در سایت درج کرده و با دادن شماره تماس خود لیست قیمت محصولات کناف ایران را در واتس اپ دریافت نمائید. قیمت درج شده در سایت با توجه به نوسان قیمت کناف در بازار ایران دائماً به روز رسانی میشود و قیمت درج شده مطابق با لیست شرکت کناف ایران کی پلاس +K میباشد. همچنین با توجه به متراژ خریداری شده و در صورت خرید همکاری امکان اعمال تخفیف بر روی قیمت لیست کناف امکانپذیر است. همچنین هزینه حمل نیز مطابق با بارنامه با مهر دولتی و دارای بیمه نامه و مطابق با تعرفه اتحادیه باربری خواهد بود. در صورت تمایل از طریق واتساپ متراژ مورد نیاز خود را برای ما ارسال کنید تا همکاران ما نسبت به صدور پیش فاکتور برای شما اقدام کنند.