لیست بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد آدرس و تلفن وکیل مشهد-وکیل ترفند

برای مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری مشهد، کافی است با شماره زیر تماس بگیرید. درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد. همچنین باید شکواییه خطاب به دادستان نوشته بشود و در آن شخصی که نسبت به او ادعا و شکایتی مطرح می باشد با قید دقیق مشخصات معین و شرح شکایت نوشته شود و مدارک و مستندات لازمه نیز ضمیمیه پرونده بشود. برعکس دعاوی حقوقی در خصوص شکایات کیفری الزامی به ثبت این شکایت در برگه های چاپی مخصوص نیست، چون که در این شکایت بحث نظم عمومی و ارتکاب جرم و وقوع تخلف مطرح است. به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد.

  • همان طور که گفتیم پیش از طرح دعوی در دادگاه مشهد باید با یک وکیل خوب و با تجربه یک جلسه داشته باشید.
  • در ادامه مطلب می خواهیم با تخلفات، شکایت و مجازات وکیل حرفه ای در مشهد، آشنا شویم.
  • چه بسا بیان همین مشکلات بتواند قاضی را مجاب کرده تا رای خود را به نفع زوجه صادر کند.
  • آیا واقعا مشاوره 24 ساعته امکان پذیر است؟ با ما تجربه کنید و حتما این تجربه را با دیگران به اشتراک بگذارید.

در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد. از نظر علمی ‌هر نوع آسیب دیدگی پرده بکارت حتی در اثر تصادف باعث می‌شود دختر باکره نامیده نشود، از نظر فقهی نیز بعد از اولین رابطه جنسی و دخول دختر دیگر باکره نیست حتی اگر این رابطه شرعی نباشد. نکته دیگری که در این خصوص باید بدانید آن است که از نظر قانون دختری که ازدواجی در شناسنامه اش ثبت نشده باشد باکره است، حتی اگر از نظر علمی ‌و فقهی بکارت او سالم نباشد. مجازات زنا برای دختر باکره‌ای که با میل خود تن به رابطه نامشروع داده است برای هریک از طرفین صد ضربه شلاق خواهد بود. و از نظر قانونی به دختر مهرالمثل تعلق خواهد گرفت که میزان آن را دادگاه مشخص خواهد کرد و شخص زانی علاوه بر حکم شلاق به پرداخت مهرالمثل نیز محکوم خواهد شد. اینجانب سیدفرهاد حسینی مقدم وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید.

انتقال منافع ملک غیر به فرد یا افراد دیگر

طبق قانون زمانی مشخص شده است که شخص با رسیدن به این سن به اهلیت رسیده و به عنوان یک شخص بالغ می‌تواند برای تمامی‌حقوق خود شخصا اقدام نماید. این سن طبق قانون اسلامی‌برای دختران ۹ سال تمام و برای پسران ۱۵ سال تمام ذکر شده است. با توجه به پیچیدگی های جرم کلاهبرداری پیشنهاد می شود که قبل از طرح شکایت کیفری با یک وکیل کلاهبرداری در این خصوص مشورت شود؛ چرا که اثبات ارکان این جرم بر عهده شاکی می باشد و نا آگاهی در نحوه شکایت می تواند موجب تضییع حق مالباخته شود.

مجموعه حقوقی دادیاران در مشهد

به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند. مراجع غیرقضایی به دعاوی بین مردم با دولت رسیدگی می کنند و خارج از قوه قضاییه تشکیل می شوند، معمولا زیر مجموعه قوه مجریه هستند و متصدیان این دادگاه نیز قاضی نیستند، در حالی که مراجع قضایی زیر نظر قوه قضاییه تشکیل شده و به دعوا بین مردم رسیدگی می کنند و متصدیان آن نیز از قضات تشکیل شده است. از سوی دیگر، قانونگذار مراجع قضایی را به دو دسته مراجع قضایی حقوقی و مراجع قضایی کیفری تقسیم می کنند.

مشاوره ی حقوقی آنلاین

شخصی که به سن اهلیت رسیده باشد برای دخل و تصرف در امور مالی و ازدواج نیاز به حکم رشد دارد، برای درخواست حکم رشد لازم است که شخص به دادگاه خانواده برود و از آنجا تقاضای صدور حکم رشد نماید، دادگاه ذی صلاح این تقاضا را بررسی کرده و با استفاده از تحقیقات محلی و نظرات کارشناسی اقدام به صدور این حکم می‌نماید. از ویژگی های وکلای خوب دادگستری داشتن تخصص، صداقت و امانت داری می باشد و همچنین در مواردی که نیازی به طرح دعوا مجله خبری وکیل یا شکایت در دادگاه نیست، موکل خود را با راهنمایی غلط در مسیری دور و ناآشنا غرق نمی کند. پیدا کردن یکی از وکیل خوبکه در موضوع پرونده شما متخصص و مجرب باشد، تاثیر زیادی بر موفقیت پرونده شما دارد. هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است.