لیست بهترین وکلای وکیل تهران تهران صفحه 1-وکیل ترفند

ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند. معمولا هر فردی برای شروع طرح شکایت در دیوان عدالت اداری باید ابتدا در خصوص موضوع مورد نظر خود براساس ماده 16 قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری اقدام به نوشتن دادخواست خود بنماید . اینجاست که علم و دانش و تجربه یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند کمک بسزایی در تهیه دادخواست درخور به موکلین خود داشته باشد.

  • سامانه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا، این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان و مشاوران مجرب و خبره و تحصیل کرده، پاسخگوی تمام ابهامات، سوالات، نگرانی‌ها و دغدغه‌های هموطنان، پیرامون کلیه دعاوی حقوقی و کیفری آن‌ها باشد.
  • همچنین در صورتی که وکیل که انتخاب کرده اید دچار تخلف شود از رفتار خلاف شان گرفته تا سازش با طرف دعوای شما، امکان پیگیری در دادسرای وکلا وجود دارد.
  • مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند.
  • برای دریافت عنوان وکیل پایه یک دادگستری می‌بایست از آزمون سخت پذیرش کارآموزی نیز گذر نمود و بعد از پایان دوره مقرر شده برای کارآموزی، عنوان وکیل پایه یک دادگستری به فرد اطلاق خواهد شد و در حرفه وکالت مشغول به فعالیت حرفه‌ای می‌گردد.
  • عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده.
  • موسسه ما در کوتاهترین زمان ممکن پس از مشاوره با وکیل کاردان میتوانید با سپردن پرونده خود به وکلای ما در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسید.

برای هر شخصی که در تهران زندگی می‌کند امکان دارد مسائل حقوقی پیش بیاید، همان طور که می‌دانید انجام دادن کاری بدون اطلاعات کافی می تواند مشکلاتی به وجود آورد، اکثر مردم سواد حقوقی ندارند و نمی توانند خودشان در مراجع قضایی از حق خود دفاع کنند. شروع دعاوی حقوقی بدون داشتن اطلاعات کافی می تواند پیامد های نامطلوب زیادی به همراه داشته باشد. سامانه حقوقی بنیاد وکلا، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین سایت‌های حقوقی کشور، این امکان را برای متقاضیان و مخاطبان خود فراهم آورده است تا به صورت کاملا تخصصی، مشاوره‌های حقوقی مربوط به کلیه دعاوی را به صورت وکیل آنلاین یا حضوری دریافت نمایند. سامانه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا، این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان و مشاوران مجرب و خبره و تحصیل کرده، پاسخگوی تمام ابهامات، سوالات، نگرانی‌ها و دغدغه‌های هموطنان، پیرامون کلیه دعاوی حقوقی و کیفری آن‌ها باشد. همانطور که میدانید شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد. انتخاب بهترین وکیل در تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر گرفت.

وکیل دادگاه انقلاب

بهترین وکیل کسی است که علاوه بر تخصص و تجربه در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل را درگیر محاکم نکند. گروه وکلای آریا دادیار ، فعالیت خود را از سال 1389 به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان آغاز نمود. در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته. اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند. مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند .

انواع وکالت با بهترین وکلای تهران

از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید. بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد.

وکیل نوین فقط شهرتهران فعالیت داره یا نه شهرای دیگه هم هست ؟ مثلا من پرونده داشته باشم شهر دیگه چکار کنم. بعد از بیان ویژگی های یک وکیل خوب در تهران، خیلی ها از من سوال کردند که تعدادی وکیل در تهران معرفی کنم. قبل از هر چیزی اگر میخوای با وکیل در تهران آشنا بشی اینجا را کلیک کن تا به راحتی با وکیل خوب در تهران آشنا بشی. این وکلا بعضا انتقال جملات مد نظرشون رو بهتر انتقال میدن ، وکیل باید زبون چرب و نرم داشته باشه. افرادی گمان میکنند که خود میتوانند در دعوی ملکی پرونده را پیش ببرند و احتیاجی به وکیل ندارند اما از انجایی که حوزه ی ملکی جای بحث زیادی دارد ممکن است به دلیل همین سهل انگاری کل سرمایه زندگی خود را از دست بدهند.

قبول کارشناسی رسمی درباره موضوعات و مسائل گمرکی

ین موارد از مهم ترین دعاوی و رشته های وکالت در موضوعات مختلف هستند که شما با توجه به مورد تقاضای خود باید بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران را در آن زمینه انتخاب کنید. متاسفانه انواع کلاهبرداری نظیر جعل سند، فروش غیر قانونی ملک، فروش ملک به چند نفر می‌شود. که برخی از آن‌ دعاوی شامل الزام به تحویل ملک، خلع ید، تصرف عدوانی، فک رهن و … می‌شود. دعاوی ملکی از پیچیدگی بسیار برخوردار می‌باشد، دعاوی ملکی در شهر تهران نیز به مجله خبری وکیل دلیل افزایش ساختمان سازی بسیار زیاد شده است که حل و رسیدگی آن نیازمند داشتن اطلاعات زیاد می‌باشد. در حال حاضر، پرونده‌های ملکی، همواره به دلیل پیچیدگی خرید و فروش املاک و مسایل حقوقی وابسته به آنها، افراد زیادی را درگیر خود کرده و مشکلات فراوانی برای آنها به وجود آورده است. در مسائل حقوقی کوچک ترین کار ممکن است به نفع و یا حتی ضرر فرد شود پس حتما به یکوکیل حرفه ای و موفق حقوقیمراجعه کنید و مشورت های لازم را از او بگیرید.

2- مسئول اداره حقوقی شرکت ایران دوچرخ (سهامی عام) از شرکتهای تابعه گروه بهمن. در مسائل کیفری حتما باید وکیلی به خدمت بگیرید که تجربه و تصحیلاتش در زمینه مسائل کیفری و جنایی باشد تا بتواند به صورت کامل وارد پرونده شده و بتواند به شما کمک نمایید. اگر کاری انجام پذیر نیست و یا از همان اول واضح و روشن است که به نتیجه لازم نمی رسد پس بهتر است که وکیل وانمود نکند که درست خواهد شد و یا قول بیهوده به موکل ندهد. بهتر است از ابتدا نتیجه کار را همانطور که می بینید به موکل خود اعلام کنید و لزومی ندارد که در ابتدا قول برنده شدن صد در صدی را به او بدهید. برای آشنایی بیشتر با وکیل خانواده و طلاق در تهران میتونید اینجا کلیک کنید.