شیر صافی توری استیل چدنی pn16 سایز 4 اینچ امید گلستان | کسری ساران

شیر صافی توری استیل چدنی pn16 سایز 4 اینچ امید گلستان | کسری ساران

اینگونه شیرآلات بواسطه شکل خاصی که دارند تغییر جهت کمتری نسبت به دیگر انواع شیر صافی دارند، در نتیجه به راحتی سیال را عبور می دهند. چنانچه در بخش بررسی مشخصات و مزایای انواع شیرهای صافی گفته شد، بسیاری از انواع شیر صافی به دلیل جنس بدنه خود از مقاومت کافی در برابر فرسایش و خوردگی برخوردار هستند. جنس توری نیز غالبا از جنس استیل و یا فولاد ضدزنگ و مقاوم در برابر اسیدیته و انواع سیالات بوده و  قابلیت تعویض را نیز دارند که ضریب اطمینان عملکرد شیر صافی را افزایش می دهد. همچنین هزینه تعمیر و نگه‌داری این قطعات پایین بوده و قابلیت نصب آسان دارند که با توجه به ویژگی های محیط کاری می‌توان آنها را بصورت عمودی و یا افقی نصب کرد. شیرهای صافی از مهمترین  اتصالات لوله هستند  که جهت تصفیه و فیلتر کردن سیال  یا فرایند جداسازی ذرات جامد از مایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیرهای صافی جریان زباله‌های خطوط لوله مثل رسوب و ذرات حاصل از اکسیداسیون را متوقف می‌کند و از استهلاک و خرابی تجهیزاتی نظیر پمپ و کنتور به دلیل ورود ذرات معلق در سیستم پایپینگ جلوگیری می کند.

  • همه ما هر روز با شیرآلات بهداشتی در منازل و محل کار در ارتباط هستیم.
  • توری استیل شیر صافی چدنی در تمام طول عمر، درون آب و محیط خورنده قرار دارد.
  • در شرایطی که شیر صافی در مسیر لوله کشی وجود نداشته باشد ، به طبع سیستم لوله کشی و قطعات در سیستم نیاز به پاکسازی و رسوب گیری در بازه های زمانی مختلف خواهند داشت.
  • شیر صافی برنجی کیز ایران که با نام شیر صافی برنجی Y هم شناخته می‌شود و در دسته شیرآلات برنجی قرار دارد؛ در لوله‌کشی‌های ساختمان، موتورخانه‌ها و سیستم‌های آبیاری و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدون شیر صافی، کارخانه‌ها و صنایع متحمل هزینه‌های بسیار زیاد جهت نگهداری و تمیز کردن قطعات و لوله‌ها از رسوبات و ناخالصی‌ها می‌شوند. حتی در صورت صرف این هزینه‌ها نیز احتمال خطاهای انسانی مانند تمیز کردن لوله‌ها دیرتر از زمان مورد نیاز هم وجود دارد. طی این مراحل در هر بار می‌تواند منجر به آسیب اتفاقی به قسمتی از سیستم لوله‌کشی شود. این آسیب برای هر صنعت و واحد تولیدی می‌تواند ریسک بالای توقف کار جهت بازسازی آن قطعه را به همراه داشته باشد.

اولین نفری باشید که بررسی می کند “شیر صافی(STRAINER VALVE)DN50CLASS150S.S” لغو پاسخ

شیر آلات صنعتی  مختلف در صنایعی مانند صنعت نقل و انتقال مایعات کاربرد فراوانی دارند. همان طور که می دانید لوله‌کشی، سال هاست که در زندگی انسان ها تاثیر زیادی دارد. شیرآلات از متریال های مختلفی مانند چدن، سفال، آهن، استیل و غیره تولید می شود.

کنتور حجمی آبفر

یکی از سوالاتی که ممکن است در رابطه با شیرهای صافی توری دار مطرح گردد تفاوت آن‌ها با فیلترها و موارد استفاده از هر کدام در صنعت است. از استرینر بک فلاش و با کمک یک لوله حاوی آب که در محل جمع شدن رسوب موجود است برای تخلیه سریع رسوبات استفاده می شود. برای انجام این کار شیر لوله آب و شیر بلودان به صورت همزمان باز می شوند و ورود آب با سرعت و فشار زیاد باعث خارج شدن رسوبات می گردد. استرینر ساده یا صافی موقتی اشکال هندسی مختلفی دارد و بین دو فلنج در خطوط جریان قرار می گیرد. کاربری این مدل صافی ها بسیار آسان بوده و قابلیت استفاده در بخش های مختلف خطوط لوله را دارد. شیرآلات صافی دارای کاربردهای گوناگون هستند که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

این محصول در شکل‌های مختلف ساخته می‌شود و با توجه به حساسیت پروژه‌ها توری آن را با سوراخ‌های ریز و یا درشت تولید می‌کنند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با شیرآلات صافی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این محصولات و ویژگی‌های فوق‌العاده آنها صحبت کنیم و اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.