دکوراسیون آرایشگاه مردانه طراحی دکور آرایشگاه مردانه | elitarchgroup

دکوراسیون آرایشگاه مردانه طراحی دکور آرایشگاه مردانه | elitarchgroup

از مهمترین ویژگی های طراحی داخلی یک فضای تجاری، نورپردازی آن فضا می بازسازی ویلا باشد. این امر در دکوراسیون آرایشگاه زنانه با حساسیت بیشتری نمود پیدا می کند. اگر فضای شما از نور طبیعی بهره می برد بهتر است که از آن غافل نباشید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که حریم خصوصی مشتریانتان نیز حفظ گردد. اگر پنجره ها زیاده از حد بزرگ هستند می توانید با بنر های تبلیغاتی خود آن را بپوشانید تا حریم افراد نیز حفظ شود.

  • با تفکیک فضا‌ها و با چیدمان صحیح مبلمان، فضای کوچک آرایشگاه را به یک فضای گرم و صمیمی تبدیل کرده است.
  • Ecnesse به عنوان یک برند با ویژگی های مخصوص به خودش، روی کیفیت خدمات تمرکز می کند و فضاهای خصوصی تر را ترجیح می دهد.
  • در ادامه این مقاله از ایملک با بهترین طراحی ها برای آرایشگاه های زنانه و مردانه آشنا می شوید بنابراین حتما تا پایان همراه ما باشید تا با آگاهی کامل اقدام به طراحی و اجرای دکوراسیون آرایشگاه کنید.

برای طراحی داخلی سالن زیبایی مدرن Numero Uno فضاهایی مانند سالن اصلی انتظار، محل آرایش و زیبایی مو، مکانی برای مانیکور و پدیکور، استراحت کارکنان و سرویس های بهداشتی در نظر گرفته شده. بین تمام این فضاها به جز سرویس بهداشتی هیچ دربی تعبیه نشده و طراحی داخلی آرایشگاه به صورت پلان آزاد است. به این صورت سیرکولاسیون راحتی بین فضاها به وجود آمده و با استفاده ی درست از المان ها و رنگ های خنثی طوسی و مشکی برای هر یک از کاربری ها یک محدوده تعریف شده است. از آنجا که در بسیاری از مواقع از سفید به عنوان رنگ غالب در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه در نظر گرفته میشود، در نتیجه نباید از فضای خالی دیوارها غافل شد. استفاده از تابلو و تزئینات با جلوه عالی می تواند محیط را بسیار زیبا و جذاب کند.

نقش نور در سالن زیبایی

با توجه به اینکه دکوراسیون آرایشگاه زنانه نیازمند طراحی است باید اول محل آرایشگاه از نزدیک مورد بازدید کارشناس قرار گیرد. پس از بازدید و طراحی اولیه میتوان نسبت به برآورد هزینه اقدام کرد. طراحان در طراحی فروشگاه محصولات زیبایی maison lexia از رنگ های متفاوتی برای دیوارهای این فضای فروشگاهی استفاده کرده است. فضایی که برای مشاوره و ارائه راهکارهای درمانی در نظر گرفته شده است، به واسطه عبور از طاق های داخل فروشگاه قابل دسترسی بوده و اینگونه مشتریان را به سوی کانون این فروشگاه هدایت می کند.

ارتباط طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه با جذب مشتری بیشتر

تیم طراحی در ابتدای شروع کار به دنبال ارائه یک مفهوم برای محدوده فضای سلمانی بود. آرایشگاه می بایست یک سرویس منحصربه فرد را به مشتری خود ارائه دهد تا شخص مراجعه کننده هنگام ورود و خروج تغییرات زیادی را حس کند. پلان آرایشکاه و سالن زیبایی به واسطه تنوع عملکرد و دکوراسیون دارای تنوع زیادی شده است. آرایشگاه به عنوان یکی از مشاغل ضروری است که هر روز با افراد و نیاز افراد مختلف سر و کار دارد. چندین معمار به منظور ارائه پیشنهادات جایگزین به عنوان سالن زیبایی و آرایشگاه، فقط به پلان های استاندارد اکتفا نکرده و در انتخاب در پروژه زیر زیبایی شناسی و هارمونی را هم مد نظر قرار داده اند. به همین منظور در ادامه پلان و مقطع 10 آرایشگاه را برای شما قرار داده ایم تا با ویژگی های این کاربری بیشتر آشنا شوید.