خرید و قیمت منقل بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام

خرید و قیمت منقل بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام

برای خرید یک منقل مناسب ابتدا باید نیازهای خود را بهترین کباب پز شناسایی کنید . باید به طور دقیق بدانید که چه نوع منقلی و برای چه کاربردی نیاز دارید . همچنین اگر در نظر دارید منقل را در یک فضای مشخص قرار دهید ، حتماً باید ابعاد دقیق فضا را در اختیار داشته باشید . از قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با منقل های مسافرتی برخوردار هستند . اما به طور کلی می‌توان گفت که منقلب در واقع نوع ارزانتری از باربیکیو میباشد . اکنون نمای کلی محصول شما آماده است و باید قسمت های مختلف را صاف و صیقلی کنید .

  • اما استفاده از منقل کباب ذغالی باعث ایجاد مخاطراتی می شود؛ خصوصا در صورتی که از دستگاه های غیر استاندارد و غیر حرفه ای استفاده شود.
  • برای انجام این کار نیاز به سه عدد میله فلزی هم اندازه دارید .
  • پیشنهاد می کنیم برای راحتی خودتان از یک منقل آماده استفاده کنید .
  • برای مشاهده قیمت و خرید هر مدل منقل هیزمی وارد لینک های فوق شوید.

© استفاده از مطالب سایت اینترنتی لیست بیست فقط برای مقاصد غیرتجاری، با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است. لازم به ذکر است تنظیم این ارتفاع به شما بستگی دارد و می توانید آن را کم و یا زیاد نمایید. لذت خرید با تیم پشتیبانِ کاربلد؛ از ساعت 10 الی 18 پاسخ‌گوی شمائیم . لطفاً قبل از ثبت سفارش قیمت و متریال مورد استفاده را با واحد فروش هماهنگ کنید. تهیه غذا به هنگام مسافرت یکی از نکاتی می باشد که قبل از مسافرت به آن فکر می کنید و در مورد آن برنامه ریزی می کنید تا بتوانید یک غذای خوب و لذیذ را آماده و نوش جان کنید . البته منظور ما از ویژگی های اضافی آن دسته از امکاناتی است که شما به آنها هیچ نیازی ندارید .

شما به راحتی می توانید غذاهای مختلفی مانند گوشت، مرغ، ماهی و … یکی از غذاهای مورد علاقه ما ایرانی ها انواع کباب می باشد. گاهی اوقات پیش می آید که افراد به دلیل مشغله زیادی که دارند . یک محصول کاملا کاربردی و با کیفیت برای خود خریداری نمایید .

منقل های برقی دقیقا مشابه مدل های گازی است اما به جای استفاده از گاز شهری یا مایع، از برق به عنوان سوخت استفاده می کند. اما چون از برق استفاده می کنند قابلیت متحرک بودن خود را از دست داده اند و همین دلیل باعث شده اکثرا از این مدل برای خرید اینترنتی کباب پز استفاده نمی کنند. گاهی اوقات فقط با مبلغی در حدود ۱۰۰ هزار تومان می توانید یک منقل مسافرتی با کیفیت برای خود خریداری کنید .

منقل گریلی آریامان

منقل مسافرتی قابل حمل وسیله ای است که با آن می­توان آتشی ایمن و کنترل شده داشت. با این وسیله دیگر نیازی نیست برای روشن کردن آتش بر روی زمین چاله حفر کنید. اما پر طرفدارن ترین، قدیمی ترین و دوست داشتنی ترین مدل های باربیکو نوع زغالی آنها است که با استفاده از ذغال و آتش کار میکنند و غذا هایی که با استفاده از ذغال درست می شود طمع بهتر و طبیعی تری دارد.

غلاف سیخ بامبو لیمون کد 171035

دقت کنید که کباب پز مسافرتی شما سبک باشد تا بتوانید آن را به راحتی جابجا کنید همچنین باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید . برای این منظور می توانید از انواع مختلف میلگرد یا لوله و پروفیل های فلزی استفاده کنید . این میله ها را به صورت مثلثی بر روی زمین قرار دهید و قسمت بالای آن ها را به هم متصل کنید . برای اتصال میله ها می توانید از سیمای مفتول یا زنجیر نیز استفاده کنید . سپس شما نیاز به وسیله ای مانند ماهیتابه دارید که آن را به وسیله زنجیر از قسمت وسط میله آویزان کنید . به همین آسانی و بدون نیاز به هیچ ابزار خاصی شما می توانید در عرض چند ساعت یک منقل سرخپوستی برای خود بسازید .

البته شما می توانید از سنگ های مختلفی برای ساخت منقل استفاده کنید، که هر کدام از این سنگ ها دارای قیمت متفاوتی می باشد. گذشته از کاربرد منقل های سفالی، قیمت این محصولات نیز بسیار مناسب می باشد. شما به راحتی می توانید یکی از آنها را با مبلغ بسیار پایینی خریداری کنید. به صورت میانگین قیمت یک منقل سفالی در حدود ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان می باشد.