جستجوی وکیل مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. شما شهروندان عزیز تهرانی اگر قصد انحام دادن امور ملکی و معاملات ملکی را دارید باید بسیار دقت کنید و به قوانین حوزه املاک رجوع کنید تا بتوانید این امور را به خوبی انجام دهید و در آینده از ایجاد شدن دعاوی ملکی جلوگیری کنید.

  • بسیاری از مردم در هنگام مواجهه با مسائل و مشکلات حقوقی به دنبال بهترین وکیل در تهران هستند.
  • موسسه حقوقی تهران وکیل با همکاری بیش از ۱۲۰۰ وکیل مجرب و متخصص در حوزه‌های مختلف می‌تواند به شما در تمامی حوزه‌ها بهترین مشاوره‌ها را بدهد و در صورت بروز مشکل به حل آن بپرازد.
  • سرعت در روند رسیدگی از مزایای وکیل نوین میباشد با انعقاد هر قرارداد وکالت جهت پیش برد پرونده مسئول سی آر ام ( مشتری مداری ) برای پرونده معین و از وکیل مربوطه در بازه های معین گذارش امور را میخواهد این امر موجب شده تا وکیل مربوطه کمتر اتلاف وقت نماید .
  • دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب بررسی می شوند.

قطعاً هر کدام از شما عزیزان تهرانی حداقل برای یک بار هم که شده معاملات ملکی را انجام داده اید و می دانید که بعضی از معامله های ملکی شرایط و قوانین و مقررات و قواعد خاص خود را دارند که باید به آن ها عمل نمود، چون که این قوانین و مقررات مطابق با قانون های کشور وضع شده اند. چون که بعضی از این معامله ها اگر به روش اصولی و قانونی انجام نشوند می توانند باعث ایجاد دعاوی حقوقی شوند. از دیگر روش‌های فوق العاده ای که در جستجوی وکیل می تواند بسیار کمک کننده و مفید باشد، جستجوی فضای آنلاین است. با جستجوی ساده ای در اینترنت می توانید به رزومه ی وکلا دسترسی داشته باشید. می توانید بررسی کنید که آیا در حیطه پرونده شما تجربه کار دارد یا خیر! می‌توانید درباره سابقه و رزومه او اطلاعات کافی به دست آورید.

وکیل خوب کیست؟

دکتر محمود حبیبی عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد تهران شمال و عضو کمیسیون حقوقی بانک مسکن و عضو هیئت امنای مرکز داوری کانون وکلای دادگستری مرکز هستند. دکتر محمود حبیبی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی است. وکیل عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر است که به عنوان یکی از وکلای بسیار خوب و موفق تهران شناخته می شود. از امتیازات اخذ وکیل مناسب برای انجام امور قانونی، جلوگیری از صرف وقت و هزینه اضافی و کسب بهترین نتیجه ممکن است. برای انتخاب درست بهترین وکیل، باید از وجود معیارها و ویژگی های خاصی در وکیل مورد نظر مطمئن شوید. در آزمون مربوط به وکالت برگزار شده توسط کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران قوه قضاییه شرکت کرده است.

چرا کار را باید به بهترین وکیل سپرد

حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. زیرا انتخاب وکیل کاربلد و متخصص در انجام پرونده بسیار موثر است. و این وکیل است که می تواند نقش بسزایی در امور حقوقی شما داشته باشد. اصولاً وکیل خوب در تهران باید امین و امانت‌دار موکل خود باشد. وکلای باتجربه باید به روز بوده و بر قوانین و مقررات جدید تسلط کامل داشته باشد. تا با ارائه بهترین راه‌ حل و پیشنهادات موکل را به حق خویش برساند.

؟ به منظور فهم این مورد لازم است وارد سایت کانون وکلا و یا مرکز شوید و مشخصات وکیل و اعتبار پروانه‌ی وی را جست و جو کنید. تشخیص صلاحیت علمی از ویژگی‌های وکیل با نفوذ و وکیل مجرب است. قبل از اینکه وکیل را انتخاب نمایید از صلاحیت و تخصص وی در حوزه‌ای مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. البته وکیل حرفه‌ای می‌تواند کلیه‌ی پرونده‌ها با تمامی موضوعات متفاوت را بر عهده گیرد لیکن از آن‌جایی که وکلا برخی در یک زمینه تخصص دارند مانند وکیل کیفری، وکیل حقوقی، وکیل ایثارگران و وکیل‌های متعدد در هر زمینه‌ای.