بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

در هر صنفی خوب و بد، باکیفیت و بی کیفیت وجود دارد در مسائل حقوقی نیز امروزه موسسات و افراد زیادی سایت حقوقی راه اندازی کرده اند اما قطعا همه بهترین نیستند و همه هم بد نیستند. به عنوان مثال در مسئله ای مانند طلاق موضوعات مختلفی مطرح می شود که برای دفاع از خود در برابر هر کدام از آنها نیاز به دانش حقوقی بالایی است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وکیل من (ثبت شده) می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

  • جلسه شما با وکلای دادنیک به صورت آنلاین در بستر واتساپ و اسکایپ برگزار می‌شود.
  • بعد از مدت زمان گفته شده، دادنامه طلاق دریافت می‌شود و در صورت تمایل شما با پرداخت هزینه در دفتر طلاق به ثبت می‌رسد.
  • از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد.
  • تا به الان از آقای آبادی 8 مقاله در مجلات معتبر ایرانی به چاپ رسیده است.

یک وکیل در ایران اگر می خواهد وکالت فردی ساکن خارج از کشور را قبول کند باید تمام وقت خود را برای به نتیجه رساندن پرونده به کار بگیرد و موکل خود را از روند پرونده با خبر کند. یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران تحصیلات دانشگاهی را در رشته حقوق به پایان رسانده و با قبول در آزمون وکالت توانسته پروانه وکالت را اخذ کند. برای پیدا کردن بهترین وکیل خانواده در ایران یا بهترین وکیل طلاق در ایران باید به موفقیت ها و رزومه وکلا نگاه کرد. وکیل در توکیل وکیلی است که از طرف موکل، اجازه ی انتخاب وکیل دیگری را برای موکل داشته باشد.

. دعاوی کیفری

سامانه مدیریت خدمات کنسولی ( میخک ) با هدف ارائه کلیه خدمات کنسولی به هموطنان در حوزه های گوناگون شامل امور گذرنامه ، امور سجلی ، امور حمایت های کنسولی و قضایی ، تنظیم وکالتنامه ، تأیید اسناد ، گواهی عدم سوء پیشینه ، امور دانشجویی و… می باشد. نکته ای که در یکسان نمودن مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکلا توسط این شورا قابل توجه است، تأکید بر جنبه های اخلاقی وکالت از جهت رعایت وقار، امانتداری، صداقت، رازداری و سعی در ارتقاء سطح علمی وکلا می باشد. این کنشگران به ایران اینترنشنال گفتند که از مقامات آمریکا می‌خواهند جمهوری اسلامی را به رسمیت نشناسند و با مقامات جمهوری اسلامی هیچ مذاکره‌ای نداشته باشند.

امضای قرارداد

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد. آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند.

می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. برای اینکه بتوانید ملک خود را با استفاده از وکیل رفع تصرف کنید باید یک وکیل در ایران پیدا کنید که در دعاوی ملکی دارای تخصص باشد. اسناد و مدارک را در اختیار وکیل قرار می دهید و به او وکالت خواهید داد که از حق و حقوق شما دفاع کند. شرایط استفاده از وکیل رایگان چیست؟ متقاضی وکیل رایگان در پرونده های حقوقی باید توانایی مالی پرداخت حق الوکاله وکیل را نداشته باشد و پرونده باید قابل دفاع در دادگاه باشد.