بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد . چرا که فاقد شب نمی تواند معطی آن باشد به این معنا که وقتی موکل صلاحیت و اختیار انجام عملی را ندارد نمی تواند وکیل خویش را در این خصوص صاحب اختیار نماید و امری را که خود صلاحیت انجام آن را ندارد که الواسطه انجام دهد. لیکن توانایی مادی شرط صحت وکالت نیست بنابراین شخصی که بیماری جسمی دارد و نمی تواند به مجلس عقد برود می تواند در این خصوص وکیل تعیین نماید . 3.امکان موفقیت وکلای پایه یک دادگستری بیش 80% میباشد، این در حالی است که وکلای پایه دو دادگستری 15% این شانس را دارند که از موکل خویش دفاع کنند.

  • امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد.
  • توجه داشته باشید که ممکن است در برخی از پرونده ها و دعاوی که در دادگاه ها مطرح میشود، حق با شما باشد و با خود فکر کنید که به دلیل آشکار بودن این موضوع که حق با شما است، دیگر نیاز نیست تا با کمک یک وکیل و مشاوره با او روند دادرسی پرونده را طی کنید.
  • یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران تحصیلات دانشگاهی را در رشته حقوق به پایان رسانده و با قبول در آزمون وکالت توانسته پروانه وکالت را اخذ کند.
  • مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند.
  • وکیل و موکل پس از توافق با یکدیگر، یک قرارداد مالی نیز تنظیم می کنند که مبلغ، زمان و نحوه ی پرداخت حق الوکاله را در آن مشخص می کنند و ابتدا موکل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به وکیل می دهد و در خصوص پرداخت مابقی حق الوکاله طبق قرارداد مالی که توافق شده است، عمل می کنند.

وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است. همین امر مؤید اهمیت آن و قرار داشتن در زمره حقوق اولیه و اساسی بشر در یک جامعه انسانی است. در این قسمت می فهرست وکلای بهترین شههای ایران را ملاحظه می نمایید. چنانچه شهر مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد از منوی بالا جهت دریافت بهترین نتایج جستجوی وکیل بر اساس شهر استفاده کنید. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند.

مسعود اسلامی مهر

در صورتی که طلاق زوجین به صورت توافقی باشد (خانم و آقا هر دو راضی به طلاق باشند) یا طلاق به صورت یکطرفه از سمت خانم یا آقا باشد (یکی از طرفین راضی به طلاق و طرف مقابل ناراضی باشد) و یا طلاق غیابی (عدم اطلاع از حضور طرف مقابل) بدون نیاز به حضور شما در ایران و توسط تیم دادنیک قابل انجام است. عضویت در کمیسیون آموزش و داوری کانون وکلای دادگستری مرکز، عضویت در انجمن ایرانی حقوق بین الملل کیفری از دیگر سوابق کاری آقای قنبرپور است. همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.

وکالت امور ملکی

طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید. اما کارآموز وکالت یا وکیل پایه دو فردی است که در حال گذراندن دوره کارآموزی نزد وکیل سرپرست است و در صورتی که صلاحیت علمی و عملی کافی را داشته باشد و در آزمون اختبار قبول شود موفق به دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری می شود. بنابراین زمانی که به بهترین وکیل ایران مراجعه می کنید حتما مطمئن شوید که پروانه وکالت پایه یک داشته باشد تا بتواند به پرونده شما به درستی رسیدگی کند و درصد موفقیت را در دادگاه بالا ببرد.

تماس با مدیریت جهت اخذ نوبت  :09155987611

به اتهام رابطه نامشروع برایم پرونده تشکیل داده بودند، یکی از وکلای این سایت که عضو هیئت علمی دانشگاه هم بود بی گناهی من را اثبات نمود. وقتتون بخیر باشه.من میخواستم پرینت پیامک خطی که بنام خودم هست ولی خط دسته همسرمه، رو دربیارم، پرینت پیامک و مسج های دو سال پیش رو میخام دربیارم، ریزمکالمات رو درآوردم ولی پیامک ها رو نمیدونم چکار باید کرد. ممنونم از شما آقای ایزدی بابت اینکه نظرتون رو با سایت وکیل پایتخت به اشتراک گذاشتید. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد. بعد از مدت زمان گفته شده، دادنامه طلاق دریافت می‌شود و در صورت تمایل شما با پرداخت هزینه در دفتر طلاق به ثبت می‌رسد.