بهترین وکیل مشهد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️

صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. ما در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه سعی کردیم در محیطی آرام پاسخ گوی تمام سوالات و مشکلات حقوقی شما باشیم. خدمات ما در این مجموعه شامل پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در تمامی موارد حقوقی و قضایی می‌باشد که ممکن است برای شما همشهریان و مراجعین محترم ایجاد شود. یا استفاده از عکس‌های کودک به صورت برهنه و در حال انجام اعمال منافی با عفت با زور، انتشار این تصاویر و بی آبرویی طفل. نوع دیگر کودک آزاری جسمی‌است و در این مورد آثار کتک و ضرب و جرح روی بدن کودک قابل مشاهده است و یا توسط پزشکی قانونی آسیب دیدن کودک قابل اثبات است.

  • به موکل در دعاوی قضایی، وصیت نامه، امانت، قراردادها، رهن و اجاره نامه کمک می کند.
  • اما زمانی که ما به تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی وارد این پروسه شویم با مسائل و چالش های ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی می شوند.
  • مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند.

گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد. مشهد جزو شهرهایی است که جمعیت بسیاری دارد، بنابراین همانند دیگر شهرها، پرونده های مختلفی در دادگاه های آن وجود دارد. اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد. این وکیل معروف دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه مشهد بوده و بیش از یک دهه است که در امور مربوط به وکالت حرفه‌ای حقوقی، کیفری، خانواده، اداره ثبت، طلاق، وکالت ایرانیان مقیم خارج کشور و حضانت کار خود را پیش می‌برد.

شماره تماس

سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است. بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه

از این جهت نیز می‌توانید بدون نگرانی با وی مشورت کنید و مشکلات‌تان را به طور کامل با ایشان در میان بگذارید. همانگونه که در ماده ۱۰۴۳ قانون مدنی نوشته شد عقد نکاح دختر باکره با اذن پدر می باشد. گاهی پیش می آید که پزشکان محترم و مفتخر و سایر عوامل و عناصر مجموعه ی درمانی هم در پاره از مواقع به دلیل خطاهای انسانی مشکلاتی برای بیماران رقم میزنند.

برای اعطای وکالت به محمدباقربهروش،یکی از وکیل‌های خوب مشهد،می‌توانید با ایشان از مسیر های ذیل در ارتباط باشید. وکیل‌هایی که به کار خود علاقه دارند و با اشتیاق آن را انجام می‌دهند، معمولا وکیل‌های بسیار خوب و کار درستی هستند. این وکیل‌ها هنگام کار از ذهن خود کمک می‌گیرند و کارهای شما را با صبر و حوصله‌ی بسیار زیاد انجام می‌دهند؛ در نتیجه کارهای حقوقی شما نیز بسیار راحت‌تر پیش خواهند رفت. استفاده از خدمات مشهد وکیل کاملا رایگان بوده و تنها هزینه ای که پرداخت می کنید حق الوکاله وکیل است. افرا وکیل در کلیه مطالبات ، از جمله چک و سفته و مطالبات قراردادی و همچنین مبالغی را که برخی از بانکها و موسسات به ناحق و بر خلاف قوانین بانک مرکزی بابت تسهیلات از شما اخذ نموده اند، شما را یاری میکند. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد.