بهترین وکیل تهران گروه وکلای میرداد-وکیل ترفند

چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن. خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره. این گروه با اعلام تخصص در امور حقوقی، کیفری و ثبت شرکتها و ثبت علائم تجاری تضمین پیگیری مجدانه و تخصصی در امور ارجاعی را به شما عزیزان میدهد. به عبارتی یک وکیل پایه یک دادگستری در اموری که به او وکالت داده می شود نماینده موکل خود محسوب می شود و باید در اقداماتی که انجام می دهد صداقت و حسن نیت داشته باشد. وقتی یک مشکل حقوقی برایمان به وجود می آید اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که به یک وکیل قابل اعتماد مراجعه کنیم تا بتوانیم سوالات خود را از او بپرسیم یا اینکه پرونده را برای طی شدن مراحل رسیدگی در دادگاه به او بسپاریم اما شاید ندانیم که باید به چه وکیلی مراجعه کنیم.

  • در رابطه با هزینه وکیل دعاوی ملکی نمی توان بخش مشخص و ثابتی را بیان کرد.
  • بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد.
  • پرونده های قضایی در موضوعات مختلفی تشکیل می شوند و هر یک از آن ها نیز ممکن است با صدور حکم توسط قاضی موجب محکومیت یکی از طرفین (برای پرداخت خسارت، پرداخت دیه، تحمل حبس، محکومیت به ضربه شلاق، قصاص، و انواع محکومیت های مالی و غیر مالی) شود.

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. اگر ساکن تهران هستید و یا می‌خواهید بسته به نوع پرونده، بهترین وکیل تهران را پیدا کنید با ما همراه باشید. برای راهنمایی و آشنایی شما با حق و حقوق خود می توانید اگر سر درگم هستید و در مورد پرونده اطلاعات دقیقی ندارید با وکلای با سابقه مشورت نمایید.

بهترین وکیل یاسوج را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند. برای گرفتن وکیل آنلاین هم می توانید از طریق واتساپ با مشاوران گروه وکلای عدل ایرانیان هماهنگ کنید .

وکیل معاضدتی

من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.

مطابق با قانون مجازات اسلامی هیچ گونه عملی جرم نیست مگر این که قانون گذار آن عمل را تحت عنوان جرم شناخته باشد و برای آن مجازات در نظر گرفته باشد. یکی از مهم ترین و رایج ترین دعاوی در محاکم قضایی دعاوی مرتبط به املاک و مستغلات مانند مسکونی، تجاری و مجله خبری وکیل با اداری است. شما میتوانید در هر نقطه از تهران که ساکن هستید بهترین دفتر وکالت را در منطقه ی خود با یک جستجو و پرسش از مردم و اطرافیان بیابید. خوشبختانه وکلای خوب بسیاری در همه جای تهران وجود دارند که به راحتی میتوانید به انها دسترسی پیدا کنید.

اگر نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی با بهترین وکیل تهران دارید می توانید از ساعت 9 تا 20 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی از بهترین وکیل تهران دارید می توانند با انتخاب یک وکیل متخصص و باتجربه در حوزه پرونده خود، با آرامش خاطر پرونده خود را به وکیل بسپارید. پس اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری تهران هستید پیشنهاد ما تماس با اپراتور ها و مشاورین گروه آریادادیار می باشد که با توجه به نوع پرونده شما بهترین وکیل موجود در منطقه شما را پیشنهاد دهد و در صورت ایجاد ارتباط با وی ، ئسترسی موجود را ارائه دهد. در این زمینه لازم است ذکر شود که افرادی که پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دارا هستند، حتی در مواردی که صرفا مدرک کارشناسی حقوق خود را دریافت نموده باشند، از نظر قانونی می‌توانند در تمام امور و دعاوی قضایی، وکالت افرادی را بر عهده بگیرند. در این زمینه، این افراد می‌توانند به بهترین وکیل تهران مراجعه نمایند و یا یک وکیل متخصص کیفری برای پیشبرد پرونده خود انتخاب نمایند.

وکیل کیفری

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور میشود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد میشود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده میشوند. در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود.