بهترین لپ تاپ برای حسابداری معرفی 5 لپ تاپ کاربردی با قیمت مناسب | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ برای حسابداری معرفی 5 لپ تاپ کاربردی با قیمت مناسب | behtarin-laptop

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 3 درگاه مجزای USB دارد که دو درگاه آن USB 3.0 و یک درگاه دیگر هم مخصوص USB 2.0 است. با وجود این 3 درگاه USB، شما می‌توانید سه دستگاه مجزا را به طور همزمان به لپ‌تاپتان وصل کنید. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم این لپ‌تاپ 11 اینچی بوده و اندازه بسیار کوچک و سبکی دارد.

  • در این لیست یک لپ تاپ بسیار مناسب داریم برای شما ، ایسوس Vivobook R564JP که سومین محصول در لیست هست.
  • نسخه X515eb این لپ تاپ دارای ظاهری بسیار زیبا به همراه مشخصات سخت افزاری همانند پردازنده نسل 11 مدل Core i5 1135G7 و کارت گرافیک GeForce MX330 و 1 ترابایت حافظه HDD است.
  • یک سری پارامتر ها در نظر گرفته شده که برای دوستان هم ما سعی کردیم ” بهترین انتخاب ،بهترین لپ تاپ ” رو بنویسیم، چون باید همه موارد یک محصول بررسی بشه تا در این لیست قرار بگیره.
  • اندازه این لپ‌تاپ 21.5 x 259 x 381.5 ميلی‌متر بوده و وزن آن 2.1 کیلوگرم است.
  • این مدل از یک نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن HD استفاده می‌کند که خوشبختانه از نوع IPS است و نسبت به پنل‌های TN رنگ‌ها را زنده‌تر نمایش می‌دهد، هرچند که در کل به دلیل رزولوشن HD نباید وضوح خیلی زیادی را انتظار داشته باشید.

در همین زمینه لپ تاپ Modern 15 A11MU یکی از لپ تاپ‌های محبوب و مناسب از سری محصولات Modern شرکت ام اس ای است که کم‌وزن و سبک بوده و همچنین نسبتاً اقتصادی است. این لپ تاپ به پردازنده‌ی Core i5-1155G7 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe Graphics مجهز است و در نتیجه می‌تواند اکثر نیازهای روزمره کاربران را به راحتی مرتفع نماید. در نقطه مقابل این گزینه، لوح‌های هوشمند یا همان تبلت‌ها هستند که قابلیت حمل بسیار بهتری دارند، اما شاید از نظر سخت افزاری مقداری ضعیف‌تر از بهترین لپ تاپ ها باشند. یک تبلت می‌تواند نیازهای محاسباتی اولیه بسیاری از افراد را حتی بهتر از یک لپ‌تاپ برآورده کند. تبلت‌ها نسبت به لپ تاپ‌ها ارزان‌تر بوده و راحت‌تر نگه‌داری می‌شوند. اگرچه لپ تاپ‌ها به دلیل قابل حمل بودن محبوبیت فزاینده‌ای دارند، اما باید توجه داشت که این محصولات برای همه مناسب نیستند.

نکاتی در مورد خرید بهترین لپ تاپ

همچنین این سیستم به دو گیگابایت حافظه گرافیک Nvidia Geforce MX350 مجهز شده. ام اس آی Modern یکی از سبک ترین لپ تاپ های موجود در این لیست با تنها 1.6 کیلوگرم وزن است. فعلا اما، به سراغ لپ تاپ‌های جریان اصلی با بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب کاربری عمومی می‌رویم. کاربران عزیز می‌توانند در کامنت‌ها درخواست مشاوره بدهند و بدیهی است پاسخگو خواهیم بود. لپ تاپ‌های اداری و خانگی عموما سبک و قابل حمل هستند و در طراحی آنها وزن سبک و عنصر زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اینفوگرافیک: راهنمای خرید یک لپ تاپ خوب

پردازنده Core i5 عملکرد پردازنده و پرفورمنس بیشتری را نسبت به i3 به شما می دهد، در حالی که Core i3 ارزان‌تر بوده و نیاز به بودجه کمتری هم دارد. همچنین مصرف برق پردازنده Core i3 کم بوده و باعث می‌شود لپ تاپ شما عمر باتری بالایی داشته باشد. از آنجایی که دانشجویان ممکن است بین محل زندگی و دانشگاه و کتابخانه مدام جا به جا شوند، یک لپ تاپ با وزن سبک می‌تواند کار آمد باشد. جدا از وزن کم می‌توان به قدرت پردازشی مناسب و فضای ذخیره سازی بالای 128GB برای آرشیو فایل های آموزشی به عنوان یک ویژگی مناسب برای دانشجو اشاره کرد.