بازگشت 10 هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید راه اندازی خوشه تخصصی اصناف- اخبار استانها تسنیم خبرگزاری تسنیم | brassonline

بازگشت 10 هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید راه اندازی خوشه تخصصی اصناف- اخبار استانها تسنیم خبرگزاری تسنیم | brassonline

در سال گذشته فقط گروه‌های شغلی دوم و سوم مشمول استفاده از این دستورالعمل بودند اما امسال هر سه گروه می‌توانند از تبصره ماده 100 استفاده آلیاژ کنند. در سال گذشته اگر جزء مودیانی که سال اول فعالیت‌شان بود محسوب می‌شدید، مشمول استفاده از این دستورالعمل نبودید، اما امسال این شرط هم برداشته شده است. ۱/۵- هر یک از دستگاه‌‌‌‌های عضو ستاد ظرف دو هفته نسبت به معرفی یک نفر کارشناس جهت حضور دائم در دبیرخانه ستاد و انجام امور معینه کارشناسی اقدام نمایند. تبصره – کمیته حمایتی ماده 2 می‌تواند در زمان برگزاری جلسات با توجه به موضوع، از دستگاه‌های مربوط و سایر کمیته‌های ستاد و بخش خصوصی دعوت به عمل آورد. ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب / امسال مانسون هند در جنوب شرق کشور … خبر فارسی یک موتور جستجوگر اینترنتی است و هیچ دخالت انسانی در دریافت و چینش اخبار وجود ندارد.

  • اگر فعالیت‌ شما صنفی محسوب می‌شود (در گوگل جستجو کنید) به اتحادیه‌ی مربوطه مراجعه بفرمائید، پروانه‌ی کسب از طریق اتحادیه صادر می‌شود و در مورد سایر مجوز‌ها (مثل بهداشت و اماکن و استاندارد) به شما راهنمایی می‌کنند.
  • در مورد سؤال آخرتان، بستگی دقیق به رده‌بندی زیست محیطی محصولات‌تان دارد.
  • با این اوصاف نیازی به داشتن کارگاه ندارین و فعالیت‌های تولید شما توسط کارگاه‌ها و کارخانه‌های دیگه انجام میشن.
  • استان در سال جاری عنوان و برنامه های عملیاتی تعریف شده ذیل این اهداف تشریح شد.

برای اظهار نظر دقیق‌تر باید نوع ماشین‌آلات و ظرفیت تولید شما لحاظ شود که شرکت ارائه‌ کننده‌ی ماشین‌آلات، حسب تجربه‌ای که در مورد فروش آن‌‌ها و طرح‌ریزی واحدهای صنعتی دارد، می‌تواند به شما راهنمایی کند. و هر بار که به اداره صمت مراجعه کردیم با این که نوع محصول تولیدی را توضیح دادیم اصرار به این دارند که به شهرک صنعتی منتقل بشیم حالا یا زمین تهیه کنیم و پروانه خریداری کنیم یا سوله ای را اجاره کنیم و پروانه بخریم تا بتوانیم جواز تولید بگیریم که هر دوی این راه ها مشمول هزینه های زیادی می شود. سلام، تمام فعالیت‌ها مشمول دریافت مجوز هستند و فعالیت شما هم از این قاعده مستثنی نیست، طوری که حتی اگر تولیدکننده‌ی این ماده‌ی شیمیایی نبودید، کماکان باید برای بسته بندی آن مجوز می‌گرفتید و این مسأله ارتباطی با وجود سازمان حمایت از حیوانات ندارد.

قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی برای سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اعلام شد

در خصوص رسیدگی به سایر موضوعات واحد تولیدی که در لیست آن ستاد قرار دارد، اعم از استاندارد،‌ معادن و… نیز کارگروه‌های استانی یک نسخه از دعوتنامه یا مصوبه یا مکاتبه صورت‌گرفته را برای ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی ارسال نمایند. وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران، مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را ابلاغ کرد.

ساده ترین راهنمای اخذ مجوز تولید

در این میان هند با واردات 885 هزار تن به ارزش یک میلیارد و 161 میلیون دلار در رتبه نخست این فهرست قرار گرفته و سهمی … احتمال ریزش تیراژ تولید مواجه است اگر قیمت ها را تغییر ندهد و از سوی دیگر سطح درآمد مردم و کوچک شدن سفره ها هر تغییری را با شوک مواجه می کند. در حالی صحبت از تغییر قیمت گندم پیش از شروع سال زراعی مطرح است که کشاورزان به افزایش قیمت دلار و نهاده های کشاورزی اشاره می کنند. آنها گلایه مند از وضعیت نرخ گندم بوده و نسبت به افزایش واردات با توقف کشت هشدار داده اند. اخذ مجوز الزامی است و با انتخاب محل مناسب، می‌توانید برای آن اقدام فرمائید. ضمناً فرایند تولید محصول شما آلاینده است (مثل مرحله‌ی قرارگیری براکت‌ در کوره‌ها و بسته‌بندی ذغال‌ها)، اما در هر حال امکان دریافت مجوز برای تولید ذغال صنعتی در پارکینگ امکان‌پذیر نیست.

بخشنامه‌های انجمن

موارد جدول برای کسانی اهمیت دارد که امکان حضور در شهرک‌های صنعتی را ندارند، چون موقعیت شهرک‌های صنعتی بر اساس همین قوانین انتخاب شده است و از قبل مشخص می‌کنند که برای چه فعالیت‌هایی مجاز است. با پیگیری های مکرر اتاق اصناف مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه تمدید شد. از مجموع سیمان تولید شده 60 میلیون و 902 هزار تن به تولید سیمان خاکستری و 788 هزار تن به تولید سیمان سفید اختصاص دارد که در مقایسه با سال قبل در بخش سیمان خاکستری و سفید به ترتیب 4/18 و 4/3 درصد رشد مشاهده می شود. تنها با پرداخت 70 هزارتومان حق اشتراک سالانه به متن مقالات دسترسی داشته باشید و 100 مقاله را بدون هزینه دیگری دریافت کنید.