اسباب کشی و همه چیز در مورد اثاث کشی صفر تا صد حمل اثاثیه همرا با نکات آموزشی

اسباب کشی و همه چیز در مورد اثاث کشی صفر تا صد حمل اثاثیه همرا با نکات آموزشی

در این شرایط سخت ممکن است دچار تنش هایی بشوید که فقط روانشناسی اسباب کشی می‌تواند به شما کمک کند تا به خودتان مسلط بشوید و کنترل اوضاع را اینجا در دست بگیرید. زمانی هم که خانه ای را می‌‎پسندند صاحب خانه به آنها سخت می‌‎گیرد و امکان خرید منزل را تقریبا محال می‌کند. موارد مهمی که افراد به عنوان اشتباهات اسباب کشی انجام می‎دهند را می خواهیم در این پاراگراف برایتان بازگو نماییم، تا شما از انجام آنها پرهیز نمایید. برای جلوگیری از این آشفتگی بهترین کار نوشتن محل مکان کنار کارتن است. شاید با خود بگویید مگر اینگونه وسایل هم نیاز به بسته بندی دارند.

  • آچاره یک شرکت خدماتی در زمینه ارائه خدمات شخصی، منزل و فنی است که طیف وسیعی از خدمات را با همکاری تیم‌های تخصصی ارائه می‌کند.
  • لوازم سنگین تر نظیر لوازم جانبی کامپیوتر و لوازمی چون جارو برقی ممکن است با کوچکترین برخورد از کار بیفتند و یا خط و خش دار شوند .
  • هر کدام از وسایل را که خواستید در جعبه قرار دهید با سلفون بپیچید.
  • بسته بندی کردن وسایل برای جا به جایی لزوما نیاز به ماه ها زمان ندارد.
  • پاداش به دوستان را به خاطر کمکی که به شما کرده اند فراموش نکنید.
  • به آن ها ایمیل بزنید و یا با آن ها تماس بگیرید تا از آن ها برای روز اسباب کشی کمک بخواهید.

اما اغلب موارد مشکلات زیادی بوجود می‌آید چون نکتۀ مهم، جابه جاییِ اصولی وسایل و انتقال آنها به خانه جدید است. اگر وسایل منزل شما در حین اثاث کشی آسیب ببینند قطعا خاطره تلخی برای شما رقم می‌خورد! بهترین راه برای انجام این کار کمک گرفتن از باربری‌های متعهد و کاربلد است تا بتوانید راحت و بی‌دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به آنها بسپارید.

ترفند جالب برای اسباب کشی: یخچال

باربری جابه جا بار همیشه این مورد را به عزیزانی کهراهنمای اسباب کشی می‎خواهند توصیه میکند. زیرا در باربری و حمل وسایل مشتریانی که بر روی وسایل بسته بندی خود مکان گذاشتن ان بسته را نمی‎نویسند، کارگران دچار سرگردانی هستند و مرتب از مشتریان می‎پرسند این بسته را در کدام محل بگذاریم. و یا تمامی وسایل را در یک مکان می‎گذارند که بعد برای خود مشتری نیز مشکل است تفکیک وسایل بر اساس مکان قرار گیری آنها و قرار دادن و حمل مجدد توسط خودشان به مکان مورد نظر. شما می‌توانید به جای استفاده از روش‌های سنتی از خدمات اسباب کشی آنلاین آچاره استفاده کنید. این روش هم سریع است، هم امکان بررسی کیفیت سرویسی که به مشتریان قبلی ارائه شده است را فراهم می‌کند.

ترفندهایی برای اسباب کشی

در پایان با رعایت نکات ذکرشده در این مقاله و یک تعامل سالم با مدیریت و کارمندان باربری، می‌توان انتظار داشت تا یک اثاث‌کشی و جابجایی دقیق، سریع و آسان را تجربه کنید. جداسازی وسایل برقی و گازی مثل ماشین لباس‌شویی و اجاق‌گاز، عملی زمان‌بر است و بهتر است یک روز پیش از اثاث‌کشی نهایی انجام شود. عجله در باز کردن وسایلی که نیاز به ایمنی بالا در جداسازی و بسته‌بندی دارند، می‌تواند به یک فاجعه تبدیل شود. بسیاری از اشخاص کم‌تجربه در این زمینه، تمامی فعالیت‌های لازم را به روز اثاث‌کشی موکول می‌کنند.

ایده در این کار چگونه می تواند مفید باشد؟

توصیه ما بر این است که داخل آنها خالی باشد و دور دراور را برای جلوگیری از باز شدن طناب ببندید. آنها را بفروشید یا به کسانی‌‎که نیازمند هستند اهدا کنید. برای کثیف نشدن فرش، روی آن را پارچه کشیده و ریشه‌های آن را چسب بزنید. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.