اسامی انتخابی بهترین وکلا در ایران Top 10 Lawyers & Law Firms in Iran-وکیل ترفند

طبق بند تصویب شده در قوانین جمهوری اسلامی، ایثارگران و حتی افرادی بسیجی به دلیل عدم توان مالی میتوانند وکیل حمایتی اخذ کنند، این وکلا به اصطلاح رایگان هستند. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است.

  • بدین صورت که شما با آرامش خاطر میتوانید امور قانونی خود را به این عزیزان بسپارید.
  • علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی های خاصی را نیز دارا باشد.
  • با وجود پیچیده بودن پرونده ها و زمانبر بودن آن ها، تنها یک وکیل خوب و خبره است که می تواند پرونده های حقوقی را به پیش ببرد و دفاعیات خیلی خوبی را در دادگاه به عمل آورد و از ضررهای مالی موکل جلوگیری به عمل آورد.
  • درست انتخاب کردن وکیل، سبب می شود تا پرونده با موفقیت همراه شده و حق و حقوق تضییع شده موکل به او بازگردانده شود.

3-باید بررسی گردد که ملک موقوفه نبوده و یا اگر مربوط به خانه های مسکن مهر می باشد مالکیت زمین مشخص گردد . این بیانیه در حالی منتشر شده است که مجله حقوق ما که از سوی فعالان حقوق بشر در اروپا منتشر می‌شود، از بازداشت هشت وکیل در شهر شیراز خبر داده است. ۴۰ تن از وکلا با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از اعتراضات گفته‌اند، شهروندان با “ذات روحانیون حاکم آشنا شدند و دیگر فریب نمی‌خورند.” در این بیانیه از وکلا و حقوقدانان خواسته شده “به‌ عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند.” در همین حال، گروهی از کنشگران ایرانی نیز در همبستگی با خیزش سراسری ایران و با هدف اطلاع‌رسانی درباره مطالبات معترضان، به تحصن خود در مقابل کنگره آمریکا ادامه می‌دهند.

به صورت کلی بهتر است بدانید که انحصار وراثت (ارث و وصیت) شامل احوال شخصیه می‌شود. (در صورتی که متوفی تابعیت ایرانی داشته و یا اموال در ایران دارد). پرونده انحصار وراثت مخصوصا در شرایطی که تعدادی وراث یا ماترک وجود داشته باشد، پیچیدگی‌های زیادی دارد که بهتر است توسط وکیل انحصار ورثت انجام شود.

ادامه وکیل دادسرا دادگاه ویژه روحانیت

این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در اصفهان [ آپدیت 1401 ]

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر تهران مشغول به فعالیت است. ایشان در دعاوی های کیفری، ملکی، ثبتی، طلاق، خانوادگی و غیره مشغول به فعالیت می باشد و جزو بهترین وکیل در ایران شناخته شده است. ایشان تاکنون 8 مقاله را در مجلات معتبر در ایران به چاپ رسانیده است و در حدود بیست سال پیش، به عنوان قاضی دادگستری هم فعالیت داشته است. آقای امیرحسین آبادی در زمینه های ملکی، کیفری، مالی، تجاری، ثبتی، طلاق و خانوادگی تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد و به عنوان بهترین وکلا در ایران معرفی شده است.

Iran

وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند. همکاران ما از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود، در صورت نیاز می‌تونید با کارشناسان دادسو تماس بگیرید. کلیه خدمات مربوط به مجله خبری وکیل به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است. آماده ارایه خدمات حقوقی به شما سروران عزیز در سراسر ایران و جهان می باشد. 1- در قراردادهای مربوط به املاک باید بررسی نماییم که آیا در قرارداد شرط داوری عنوان شده است و یا خیر ؟ اگر در قرارداد شرط داوری عنوان شده باشد هرگونه اقدام در اجرای تعهدات این قرارداد می بایست از طریق نهاد داوری حل و فصل گردد. گفته می‌شود، این وکلا به اسامی آستاره انصاری، نازنین سالاری، بهاره صحرائیان، قدسیه قدس بین، محمد هادی جعفرپور، مهدی صفری، محمود طراوت‌روی و علیرضا زارع همگی از افرادی هستند که وکالت معترضان دستگیر شده را بر عهده گرفته‌ بودند.