اتاق‌ فرار های تهران وحشتناک‌ترین و دلهر‌ه‌آورترین بازی‌ها | allescape

اتاق‌ فرار های تهران وحشتناک‌ترین و دلهر‌ه‌آورترین بازی‌ها | allescape

ترس در اتاق فرار یک مقوله ساختگی است که فقط قرار است لذت بازی اسکیپ روم خاصی. هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. اتاق فرار Escape Roomist اتاق فراری است که چهار اتاق فرار به نام‌های راز، تنهایی، نفوذ و میراث پارس را ارائه می‌کند. درجه سختی بازی ۸ از ۱٠ بوده و ۴ تا ۸ نفر می‌توانند در این سناریو شرکت کنند.

  • معمولاً در برخی از اتاق فرار ها در هر ژانری، یک نفر هست که شما قرار است برای حل کردن معمایی یا پرده برداشتن از رازی به او کمک کنید.
  • مدت زمان این بازی‌ها بین ۶٠ تا ۷۵ دقیقه بوده و تعداد نفرات مجاز برای ورود به اتاق‌ها بین ۴ تا ۶ یا ۴ تا ۷ نفر می‌باشد.
  • در این بازی شرکت کنندگان باید معماهای مختلفی را حل می‌کردند.

شعبات تهران این اتاق فرار در جردن، فردوسی، حقانی، میرداماد و سعادت آباد واقع شده‌اند. زمان بازی ۶٠ دقیقه است و گروه‌های شرکت کننده باید بین ۴ تا ۵ نفر باشند. Locurio Escape Rooms، Hourglass Escapes، Seattle Escape Games از دیگر نمونه های مهیج و ترسناکی می باشند که می توانید در شهر سیاتل همراه با دوستانتان تجربه کنید.

۱۰ اشتباه رایج در اتاق فرار که نباید انجام بدیم

در سال 1395، مجموعه اسکیپ روم در تهران به وجود آمد و اولین اتاق فرار ایران و تهران با نام اتاق فرار نجات افتتاح شد. تا به حال برای شما سوال شده ایده اسکیپ روم از کجا آمده و پایه گذار اتاق فرار چه کسی بوده؟ همچنین چگونه اسکیپ روم وارد ایران شد و از کجا شروع شد؟ ایده اتاق فرار اولین بار در سال 1988 میلادی توسط جان ویلسون به وجود آمد. او یک بازی نوشته محور ساخت که در شروع کار، فرد شرکت کننده در یک اتاقی تنها خواهد بود و باید معماهایی را حل کند تا بتواند آزاد شود. اسکیپ روم از اینجا آغاز شد و رفته رفته بین مردم شناخته تر شد و تمایل برای تجربه اتاق فرار افزایش یافت. در این بازی اتاق فرار شما در داخل اتاقی هستید و باید با سرنخ ها و حل معماها، درب اتاق را باز کنید و وارد مرحله بعدی شوید. اتاق فرار اسپرال یا Spiral Escape Room در واقع دو نوع بازی مهیج و دلهره‌آور دارد.

اتاق فرار طهران 1346؛ مجموعه اسکیپ روم

یعنی ممکن است چندین و چند سر نخ مختلف پیدا کرده باشید اما یکی از آنها آنقدر بی‌ربط باشد که تمامی منطق شما را زیر سوال می‌برد. البته توجه داشته باشید که معما را باید در زمان محدودی حل کنید. بعد از ورود به خاطر اینکه زمان شما هدر نرود، سریعا به دنبال هر سرنخی بگردید. گاهی هم باید سرنخ‌های بی‌ربط را کنار هم بگذارید تا به یک پاسخ منطقی برسید. با توجه به سناریو، ممکن است سرنخ‌ها شما را به درب خروج برسانند.

بازی دیگری که در اتاق فرار بوم طرفدار دارد، بازی به نام اتاق فرار وارونگی است. این بازی بین ۴ تا ۸ نفر انجام می‌شود و حداقل سن نفرات باید ۱۶ سال تمام باشد. داستان بازی این است که شما و گروه بایستی به سمت مطب شخصی پروفسور آوین رفته و پادزهر ویروس A۱۱۴ را پیدا کنید. دقت کنید که تمامی بازی‌ها برای سن ۱۶ سال به بالا طراحی شده‌اند.