وکیل خوب در اصفهان لیست 10تایی بهترین وکیل خوب در اصفهان

مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ازجمله وکلای خانم اصفهان هستند که در استان اصفهان به کار وکالت مشغول بوده و در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری به انجام وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان می پردازند. با کلیک روی نام هر وکیل پروفایل او به همراه اطلاعات تماس نظیر آدرس و شماره دفتر قابل ملاحظه است. مهدی کشوری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای کارشناسی ارشدحقوق خصوصی با بیش از 18 سال سابقه وکالت یکی از وکلای خبره در اصفهان می‌باشد. استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تملک اپارتمان‌ها، شرکت‌های تجاری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، وکیل ملکی، موجر و مستاجر و … از جمله دعاوی قبول شده توسط این وکیل است. امانت‌داری نسبت به پرونده، بیان رسا و گویا، مشاوره مراجعین به دفتر وی برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا از خصوصیات اخلاقی نمونه وکیل مهدی کشوری می باشد، که همین خصوصیات بارز ایشان را در زمره بهترین وکلای اصفهان قرار می‌دهد. از جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه و ماهر در کار خویش، قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی می‌توان اشاره کرد.

به شما هم توصیه می کنم حتما یه تماسی با ایشون داشته باشید باشد که مشکلتون ایشالا حل بشه. جهت معرفی وکیل و ۵دقیقه مشاوره تلفنی فرم ذیل را تکمیل سپس اطلاعات وکیل متخصص پرونده شما در اصفهان ظرف کمتر از نیم ساعت برایتان پیامک میگردد . ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد. توصیه من به شما همراهان عزیز اینه که همیشه تو مسیر پر پیچ خم امور حقوقی از تجربه وکلای متخصص استفاده کنید.

  • پس بهترین کار این است که در زمان انتخاب وکیل از موکلین سابق وی پرس و جو کنید و یا اگر سایت دارد نظرات دیگران را در مورد وی مطالعه نمایید تا بتوانید اطمینان خاطر کسب کنید.
  • در ابتدا وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنید تا اجازه حضور در تمامی دادگاه ها را داشته باشد و بعد وکیلی را انتخاب نمایید که در زمینه پرونده مورد نظر شما تجربه داشته و بتواند به راحتی از حق شما دفاع کند.
  • از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد.
  • وکیل پایه یک دادگستری از قدرت و توانایی علمی برخوردار می باشد و بر عبور از پیچیدگی های قضایی فردی توانمند است.

نکته‌ی بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد و لازم است به آن توجه شود این است که منظور از داشتن ارتباطات قوی تنها حسن معاشرت وکیل است نه رابطه‌های غیرقانونی وی با دیگران. اما برخی افراد حتی با کوچکترین مشکل حقوقی به کارشناس حقوقی مراجعه می کنند و از مزایای آن از جمله جلوگیری از اطاله دادرسی، پیگیری وکیل به جای موکل در مراجع قضایی و استفاده از راهکارهای قانونی مناسب برخوردار شوند. حضور وکیل خانواده اصفهان در پرونده های خانوادگی باعث تسریع امور – عدم حضور زوجین در جلسات می شود. مثلاً در رسیدگی به دعاوی و پرونده های خانواده با توجه به مسائلی مانند حفظ آبروی اعضای خانواده و کاهش اضطراب و استرس، بهتر است وکیلی انتخاب شود که علاوه بر ویژگی هایی که در ادامه به آنها می‌پردازیم، توانایی کنترل اوضاع و کاهش صدمات وارده را نیز داشته باشد.

وکیل برای فروش مال غیر در اصفهان

ما با توجه به ارباب رجوع، تماس ها و پیام هایی که از طرف دوستان به ما رسیده، برآن شدیم , سوالات متداولی که مخاطبین از ما پرس و جو میکنند، دسته بندی کرده و در اختیار شما کاربران سایت قرار داده , امیدوارم مفید و کامل برای شما واقع گردد. 2022 © تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای گروه وکیل نوین محفوظ است. به دلیل گذراندن دوره های تخصصی در زمینه قرارداد ها و شرکت ها و پرونده های ثبتی و املاک و بعضا در زمینه های کیفری و جنایی نیز مشغول به فعالیت می باشند. دعاوی کیفری ( از جمله ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی ، کلاهبرداری و انتقال مال غیر، قصور پزشکی، توهین و تهدید، جرایم رایانه ای). لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند.

وکالت در امور حقوقی

هر وکیل در زمینه خاص حقوقی تخصص دارد، مثلا برخی در زمینه ملک و املاک برخی در زمینه دعاویی خانوادگی و وکیل طلاق توافقی و برخی در زمینه دعاوی حقوقی تخصص داشته و ماهر هستند. براساس موارد گفته شده انتخاب وکیل کاری بس مشکل است که باید شناخت کافی از وکیل و زمینه کاری وی داشته باشیم. بسیاری از افراد براساس مسائل حقوقی خود به دنبال یک وکیل کارکشته و آگاه در اصفهان هستند.

شماره تلفن وکیل اصفهان

طبق نظراتی که مراجعان هر وکیل در وبسایت های حقوقی یا گوگل مپ درج کردن، چندتا از وکلا با نظرات مثبت بیشتر رو معرفی کردیم. بله فقط کافیه با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ تماس بگیرید تا بتونید با وکیل خوب اصفهانی که برای پرونده و مشکل شما مناسبه در ارتباط باشید. وکیل باید به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری که بر علیه موکلش مطرح شده است رسیدگی کند. وکیل اصفهان باید برای موکل خود که شخص حقوقی است اطلاعات لازمی را که برای تهیه و تنظیم قوانین، اساسنامه، آیین نامه و … لازم است تهیه کند.

علاوه بر پدر و مادر، اجداد پدری و مادری نیز حق دارند نوادگان خود را ملاقات نمایند. حتی در مواردی که دادگاه ملاقات سایر بستگان به خصوص خواهر و برادر را برای طفل ضروری بداند، می تواند الزامات لازم را برای سرپرست کودک به منظور ملاقات افراد مذکور تعیین نماید. اگر متهم اقدام به جعل امضا و جعل مهر مسئولین و کارمندان دولت، از قبیل معاونان، وزرا، نماینده های مجلس، اعضای شورای نگهبان و قضات نمایند، از ۱ الی ۱۰ سال حبس برای وی در نظر گرفته خواهد شد. در صورتجعل امضاو دست خطر شخص رهبری یا رؤسای سه قوی نظام، مجازات ۱۵-۳ سال حبس در نظر گرفته خواهد شد.