لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهران + آدرس اسکیپ روم های مهیج | allescape

لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهران + آدرس اسکیپ روم های مهیج | allescape

لذا کافیست بر ترس و دلهره ای که دارید غلبه کنید تا بتوانید با همفکری سایر افراد در مدت زمان مشخص شده به جواب معما و رمز قفل ها دست پیدا کنید. اتاق فرار ویلاژ توریست مشهد از دیگر اتاق فرار های خوب مشهد محسوب می شود. مجموعه اتاق فرار ویلاژتوریست اسکیپ یکی از مجموعه های اتاق فرار در شهر مشهد است. زندان گور از جمله سناریوهای این اتاق فرار مشهد است که در طرقبه اجرا می شود. این شروع اتاق فرار پیچیده و مهیج فرار از دست یک آدم خطرناک می باشد.

  • اتاق فرار اکتشاف، اولین بازی از مجموعه نوین اسکیپ است که در محدوده نارمک واقع شده.
  • این بازی با میزان ترس ۸۰ درصد و سختی ۷۰ درصد با دکوری جذاب، شما را از زمان حال جدا می‌کند؛ زیرا سناریو و حوادث بازی در گذشته‌ای نسبتا دور اتفاق افتاده‌اند.
  • مثلا ممکن است جعبه‌ای پیدا کنید که برای باز کردن به رمز عبور نیاز دارد؛ یا قفلی که نیاز به کلید دارد.

سبک‌های مختلفی در این بازی وجود دارد که افراد کاملاً به صورت سلیقه‌ای می‌توانند آن را با رأی‌گیری از دوستان و هم گروهی‌هایشان انتخاب نمایند. در ادامه مقاله با قوانین و انواع سبک‌های بازی اتاق فرار آشنا خواهید شد، پس با ما همراه باشید. همان‌طور که گفتیم بهترین شیوه برای خرید بلیط همه اسکیپ روم‌های فعال درکیش، رزرو آنلاین آنها است.

مجموعه اسکیپ رومیست

باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید. شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پر شده از مواد شیمیایی و بیماری‌های خطرناک. شما و گروه‌تان یک تیم کارآگاهی‌اید که قصد دارید دنیا را نجات دهید.

اتاق فرار پلاک ۶۴۱

وقتی بازیکنان به مدرسه می رسند، ۷۵ دقیقه فرصت تا زمان انفجار بمب فرصت خواهید داشت. تعداد نفرات آن هم از ۴ تا ۸ نفر و مدت‌زمانش ۶۰ دقیقه است. این مجموعه از امکاناتی همانند پارکینگ مناسب در نزدیکی آن برخوردار است.

خانه‌ای تاریک و چالش‌برانگیز

اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقاتش مربوط به همان بیماری هستند. طراحی دکوراسیون بازی جالب توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با بازی خوب آن بدانیم.